خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل فولاد هرمزگان مطرح کرد؛

رشد درآمد فولاد هرمزگان نسبت به سال‌های گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۵۹۰

مدیرعامل فولاد هرمزگان تاکید کرد: ۱۱ سال از بهره‌برداری شرکت فولاد هرمزگان می‌گذرد اما امسال برای اولین بار چهار طرح فولادی آغاز شد. احداث کارخانه سیمین خلیج فارس و نورد گرم با ظرفیت سه میلیون تنی از مهمترین طرح‌های توسعه‌ای هستند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا،‌ معروفخانی در مراسم اختتامیه دومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری با اشاره به کسب رکوردهای پی در پی در سال ۱۴۰۰ گفت: از نظر درآمدی نیز در ۱۱ ماهه گذشته شرکت فولاد هرمزگان معادل هشت سال گذشته کسب درآمد کرده است. به همت کارکنان و کارگران، مهندسان و مدیران شرکت هر روز رکوردهای جدیدی در این شرکت کسب می‌کنیم.

وی درخصوص مسئولیت‌های اجتماعی فولاد هرمزگان اظهار داشت: فولاد هرمزگان در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نیز بسیار فعال است که در کرونا و زلزله و سیل استان هرمزگان نمونه‌های آن را شاهد بودیم.

مدیرعامل فولاد هرمزگان افزود: فولاد هرمزگان نیز در بحث زیرساخت و فاضلاب شهری بندرعباس نیز در رستای مسئولیت های اجتماعی کمک کرده است. جا دارد در اینجا از مسئولان و مدیران فولاد مبارکه به دلیل اعتمادشان به فولاد هرمزگان و بنده کمال تشکر را داشته باشم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز