خبرگزاری کار ایران

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر در گفت وگو با ایلنا:

تقاضا برای خرید سکه بالا رفت/ حباب سکه به ۴۴۰ هزار تومان افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۶۹۷

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر اظهار داشت: در طول دو روز حباب سکه افزایش یافت و از 270 هزار تومان، امروز به 440 هزار تومان رسید البته این حباب در ساعات مختلف متغیر است.

محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره اثرگذاری دلار 31 هزار تومانی در بازار طلا و سکه اظهار داشت: مساله اثرگذاری افزایش قیمت ارز در بازار طلا و سکه در دوره‌های گذشته هم رخ داده و شاید باعث شود یک روز معاملات در بازار متوقف شود اما بازار دوباره به حالت عادی بر می‌گردد و در حال حاضر هم داد و ستدها در بازار روال عادی خود را دارد و بازار در جریان است.

وی ادامه داد: به طور قطع  قیمت‌ها در بازار طلا و سکه با توجه به رشد نرخ ارز افزایش پیدا کرده است در حالی که قیمت انس جهانی تغیرات زیادی نداشت.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه تقاضا برای خرید سکه افزایش یافته است، گفت: از زمانی که احتمال افزایش نرخ دلار پیش بینی شد تقاضا برای خرید سکه بالا رفت و از روز گذشته  شاهد افزایش تقاضا در بازار سکه هستیم و  متقاضی خرید سکه بالا رفته‌ است.

کشتی‌آرای از رشد حباب سکه خبر داد و گفت: در طول دو روز حباب سکه افزایش یافت و از 270 هزار تومان، امروز به  440 هزار تومان رسید البته این حباب در ساعات مختلف متغیر است.

وی درباره این افزایش چشمگیر حباب سکه در دو روز گفت: طبیعی است که وقتی تقاضا افزایش یابد و عرضه متناسب  میزان تقاضا نباشد شاهد افزایش حباب سکه باشیم.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر با اعلام قیمت طلا و سکه امروز 16 اذر ماه گفت:ا مروز نرخ اونس 1779 دلار، قیمت سکه طرح قدیم 13 میلیون تومان، سکه طرح جدید 13 میلیون و 370 هزار تومان، نیم سکه 6 میلیون و 950 هزار تومان، ربع سکه 3 میلیون و 950 هزار تومان،سکه یک گرمی 2 میلیون و 400 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار یک میلیون و 318 هزار تومان است.   

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز