خبرگزاری کار ایران

یک مسئول مطرح کرد:

توزیع اینترنتی مرغ و تخم‌مرغ آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۶۱۱۶

رییس سازمان مرکزی تعاون روستایی خاطر نشان کرد: سامانه طرح بازرگان با مشارکت یک شرکت دانش بنیان و حضور استارت‌آپ‌ها تهیه و اجرا شده است. توزیع مرغ و تخم‌مرغ تنظیم بازاری را با قیمت مصوب از امروز شروع شده و در این سامانه 300 تن مرغ منجمد تنظیم بازاری به قیمت 20 هزار تومان آماده عرضه است. همچنین شانه‌ تخم‌مرغ 30 عددی به قیمت 43 هزار تومان آماده عرضه به درب منازل شهروندان عزیز است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسماعیل قادری‌فر با اشاره به توان استارت‌آپ‌ها در توزیع هوشمند اقلام تنظیم بازاری گفت: در گام نخست توزیع اقلام اساسی به‌صورت هوشمند در سطح تهران از 22 آبان آغاز شد.

وی ادامه داد: سامانه طرح بازرگان با مشارکت یک شرکت دانش بنیان و حضور استارت‌آپ‌ها تهیه و اجرا شده است. توزیع مرغ و تخم‌مرغ تنظیم بازاری را با قیمت مصوب از امروز شروع شده است. در این سامانه 300 تن مرغ منجمد تنظیم بازاری به قیمت 20 هزار تومان آماده عرضه است. همچنین شانه‌ تخم‌مرغ 30 عددی به قیمت 43 هزار تومان آماده عرضه به درب منازل شهروندان عزیز است.

این مقام مسئول با اشاره به تکریم شهروندان، گفت: شهروندان براساس ثبت نامی که در سامانه می‌کنند می‌توانند کالای مورد نیاز خود را با عزت و احترام درب منازل دریافت کنند.

قادری‌فر با اشاره به لزوم حذف واسطه‌گری‌ها در شبکه توزیع، گفت: ما تلاش داریم با حذف واسطه گری و دلال‌بازی‌‌ها در زنجیره محصولاتی که در سفره مردم جای می‌گیرند عدالت را در شبکه توزیع با نظام هوشمندی نوین اجرا کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز