خبرگزاری کار ایران

رییس اداره آسیای مرکزی سازمان توسعه تجارت خبر داد:

رایزنی برای افزایش حجم مبادلات تجاری ایران و قزاقستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۲۸۶

رئیس اداره آسیای مرکزی سازمان توسعه تجارت ایران اظهار داشت: با توجه به کاهش محدودیت‌های ناشی از ویروس کرونا و تداوم برگزاری رویدادهای تجاری ماننو نشست تجار دو کشور ایران و قزاقستان و همچنین توسعه حمل و نقل دریایی و ریلی، در سال جاری حجم مبادلات ایران با کشورهای اتحادیه اقتصادی اوراسیا و به ویژه قزاقستان افزایش خواهد یافت.

به گزارش ایلنا از سازمان توسعه تجارت ایران، رحمت‌اله خرمالی از برگزاری نشست مشترک تجار ایرانی و قزاقستان خبر داد و گفت: این نشست به منظور رایزنی برای افزایش حجم مبادلات و آشنایی فعالان تجاری دو کشور برگزار شد.

وی در ادامه اظهار داشت: برگزاری نشست‌های مشترک تجار به صورت حضوری و غیرحضوری فرصتی مغتنم جهت آشنایی هرچه بیشتر فعالان اقتصادی ایران و کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا با یکدیگر، به ویژه کشورهای همسایه پیرامون دریای خزر است.  

رئیس اداره آسیای مرکزی سازمان توسعه تجارت ایران افزود:  با توجه به کاهش محدودیت‌های ناشی از ویروس کرونا و تداوم برگزاری رویدادهای تجاری ماننو نشست تجار دو کشور ایران و قزاقستان و همچنین توسعه حمل و نقل دریایی و ریلی، در سال جاری حجم مبادلات ایران با کشورهای  اتحادیه اقتصادی اوراسیا و به ویژه قزاقستان افزایش خواهد یافت.

 در این نشست تجار در زمینه‌های حمل و نقل، غلات، کشاورزی، نفت و گاز، پتروشیمی و محصولات شیمیایی و ارتباطات با یکدیگر گفتگو و تبادل نظر کردند.  این نشست با حضور رئیس باشگاه دیپلماتیک آستانه قزاقستان، رئیس اتاق مشترک ایران و قزاقستان، دبیر میز قزاقستان دفتر اروپا و امریکا و نماینده سفارت قزاقستان در تهران برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز