خبرگزاری کار ایران

آخرین مهلت ایفای تعهدات ارزی صادرات سال‌های ۹۸ و ۹۹/ مهلت باقیمانده تمدید نخواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۶۳۶

رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به تسهیل انجام شده در حوزه ایفای تعهدات ارزی از طریق بسته سیاستی برگشت ارز حاصل از صادرات و مصوبات کمیته اقدام ارزی گفت: آخرین مهلت ایفای تعهدات ارزی صادرات سال ۱۳۹۸سی و یکم تیرماه و اخرین مهلت ایفای تعهدات ارزی صادرات سال ۱۳۹۹، پایان شهریورماه سالجاری بوده و این مهلت تمدید نخواهد شد.

به گزارش ایلنا، حمید زادبوم با بیان این خبر اظهار داشت: صادرکنندگان سال ۱۳۹۸ فارغ از مدت ۴ماهه ایفای تعهدات ارزی۲۸ماه و صادرکنندگان سال ۹۹، نیز به مدت ۱۸ ماه فرصت ایفای تعهدات ارزی داشته‌اند، ضمن آنکه انعطاف در روش‌های بازگشت ارز حاصل از صادرات و آزادی عمل صادرکنندگان در ایفای تعهدات ارزی خود، موجبات تسریع در ایفای تعهدات ارزی را فراهم کرده است.  

رئیس کمیته اقدام ارزی افزود: صادرکنندگان سال ۹۷ نیز تا پایان تیرماه سال جاری فرصت دارند نسبت به مراجعه به دبیرخانه کمیته اقدام ارزی و تشکیل پرونده در خصوص احراز ارز حاصل از صادرات اقدام کرده تا پس از بررسی در کمیته ذیل بند ۲بخش الف بسته سیاستی برگشت ارز حاصل از صادرات سال‌های ۱۴۰۰-۱۳۹۷ در خصوص چگونگی ایفای تعهدات ارزی این گروه از صادرکنندگان تصمیم‌گیری شود.   

زادبوم در پایان تاکید کرد: صادرکنندگانی که در موعد مقرر نسبت به ایفای کامل تعهدات ارزی خود اقدام نکنند، مشمول محدودیت‌های مندرج در بسته سیاستی خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز