خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و ‌شهرسازی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

جزییات تعلیق سفرهای هوایی و زمینی ایران به هند و پاکستان/ تقاضایی برای برقراری پروازهای بازگشت ایرانیان از هند نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۶۱۶

معاون وزیر راه و شهرسازی جزییات لغو سفرهای هوایی و زمینی به دو کشور هند و پاکستان را تشریح کرد.

شهرام آدم‌نژاد در گفت‌و‌گو با ایلنا با اشاره به جزییات تعلیق پروازهای ایران ‌-هند و ایران-پاکستان گفت: با دستور وزیر راه و شهرسازی کلیه پروازها به هند و پاکستان تعلیق شد.

وی ادامه داد: صبح امروز ۴ اردیبهشت به محض اعلام وزارت بهداشت مبنی بر شیوع نوع جهش یافته ویروس کرونا در هندوستان و تصمیمات متخذه در جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، بلافاصله با دستور وزیر محترم راه و شهرسازی تعلیق کلیه پروازها بین ایران و هند و ممنوعیت پذیرش مسافر مستقیم و غیرمستقیم از مبدا این کشور به سازمان هواپیمایی کشوری ابلاغ شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی درباره احتمال برقراری پروازی برای بازگشت ایرانی‌های حاضر این کشور گفت: هیچ پروازی برقرار نخواهد شد و تقاضایی هم در این رابطه نبوده‌ است.

معاون وزیر راه و‌شهرسازی گفت: در همین راستا، پروازهای بین ایران و پاکستان نیز تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآمد.

آدم‌نژاد گفت: سازمان هواپیمایی کشوری نیز بلافاصله نوتام این محدودیت را منتشر کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: همچنین به منظور اطمینان از انجام ترددها بر اساس دستورالعمل های ابلاغی وزارت بهداشت در مبادی مرزی زمینی، دستورات لازم به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای جهت افزایش همکاری‌ها با متولیان انجام کنترل‌های بهداشتی به ویژه در کلیه پایانه های مرزی شرقی کشور ابلاغ شد.

وی افزود: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای موظف است که هماهنگی لازم را با متولیان مربوطه برای ارتقای کیفیت اجرای پروتکل های بهداشتی انجام دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز