خبرگزاری کار ایران

وزیر راه و شهرسازی:

امیدواریم بازارها از تلاطم نجات پیدا کنند/ کاهش مدت‌زمان اخذ مجوزهای تولید مسکن

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۲۹۷

وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: سیاست ما این است که التهاب را از بازار خارج کنیم و امیدواریم بازارها از تلاطم نجات پیدا کنند و در شرایط عادی‌تر پروژه‌ها را دنبال کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ محمد اسلامی در مراسم چهل و دومین سالگرد افتتاح حساب 100 حضرت امام و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز برای کلنگ‌زنی پروژه 1000 واحدی در واوان جمع شده‌ایم که این اقدامات نشان از اراده مصمم برای سامان‌بخشی حوزه مسکن دارد، اظهار داشت: با به کارگیری تمام ظرفیت‌ها به دنبال تسهیل تولید مسکن هستیم و با توجه به شرایط مخاطبان هدف که با افزایش قیمت‌ها دچار مشکل در تامین مسکن شده‌اند، پروژه‌هایی را در نظر می‌گیرم که منطبق با استطاعت مالی این افراد باشد.

وی با تاکید بر اینکه سیاست ما این است که امید خانه‌دار شدن را بالا ببریم و مدت‌زمان خرید خانه در کشور کاهش یابد، گفت: تولید مسکن باید به جریان پایدار تبدیل شود.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: با مانع‌زدایی‌ها و تغییر رویکردها و آئین‌نامه‌های دولت، تولید مسکن را به جریان پایدار تبدیل می‌کنیم و تولید را به سمت و سوی روان‌سازی و تسهیل هدایت کردیم.

اسلامی با اشاره به کوتاه شدن مدت‌زمان فرایند اخذ مجوزها برای تولید مسکن تصریح کرد: در همین پروژه 1000 واحدی واوان تمام مجوزها در 12 روز اخذ شد که این نشانه‌های روشنی از سیاست‌های دولت و مجموعه مسئولان برای افزایش تولید است.

وی با بیان اینکه التهاب در بازارها و افزایش قیمت‌ها به طور لجام‌گسیخته‌ای تمام پروژه‌های عمرانی را تحت تاثیر قرار داد، اظهار داشت: سیاست ما این است که التهاب را از بازار خارج کنیم و امیدواریم بازارها از تلاطم نجات پیدا کنند و در شرایط عادی‌تر پروژه‌ها را دنبال کنیم.

وزیر راه و شهرسازی با انتقاد از برنامه ساخت 1000 واحد مسکونی یاس سپید در واوان در مدت‌زمان پنج سال بیان داشت: این پروژه باید در کمتر از دو سال ساخته شود و معنی ندارد که یک پروژه 1000 واحدی را پنج ساله بسازیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز