خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان هواپیمایی کشوری در گفت وگو با ایلنا:

هیچ بلیتی از مبدا-به مقصد انگلیس فروش نرفته‌ است/ برای تبلیغات فروش، پروازی وجود ندارد/ مسافران انتظار پرداخت خسارت نداشته‌ باشند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۶۵۶۶

معاون سازمان هواپیمایی درباره فروش بلیت مبدا و مقصد انگلیس در برخی از سایت‌ها گفت: هر چند فروش بلیت در سایت‌ها نمایش داده‌می‌شود اما پذیرش نمی‌شوند همچنین فروش بلیت با تاریخ پرواز پس از پانزدهم دی ماه مجاز است.

ابوالقاسم جلالی، معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره فروش بلیت هواپیما در برخی از سایت‌ها و آژانس‌های هوایی برای مقاصد و از مبدا ممنوع اعلام شده در جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا جهش یافته اظهار داشت: با توجه به شرایط کشور انگلستان در بحث مشاهده ابتلا به ویروس جهش یافته کرونا، با تشخیص وزارت بهداشت برای جلوگیری از انتقال این ویروس جهش یافته و حفظ سلامت مردم، پروازهای بین ایران و مقاصد کشور انگلستان تا دو هفته به تعلیق درآمد و تا تاریخ 15 دی ماه هیچ پروازی در این مسیر انجام نمی‌شود.

وی ادامه داد: همچنین تمام پروازهای ایرلاین‌هایی که پرواز غیر مستقیم به ایران دارند مانند ترکیش، امارات، قطرایرویز و پگاسوس از هر مقصدی از انگلیس به ایران ممنوع است و جلوی این پروازها از چند روز گذشته گرفته شد.

جلالی با تاکید بر اینکه به همه سایت‌ها هم اعلام شده در این مسیر پروازی فعلا به مسافران و متقاضیان فروش بلیت نداشته باشند، تاکید کرد: شاید بر روی برخی از این سایت‌ها برنامه فروش بلیت و برنامه پروازی باشد اما به هیچ عنوان پذیرش نمی‌کنند و امکان فروش آن بلیت‌های نمایش داده شده در بر روی سایت وجود ندارد.

معاون سازمان هواپیمایی گفت: نکته بعد این است که طبق تشخیص وزارت بهداشت فعلا انجام این پروازها دو هفته ممنوع شده است و اگر مردم دقت کنند می‌بینند که تاریخ فروش این بلیت‌ها در سایت‌های فروش بلیت هواپیما برای بعد از پانزدهم دی ماه است. امکان دارد که تاریخ ممنوعیت پرواز بین ایران و انگلستان تمدید شود که آن را به تمام شرکت‌های و آژانس‌های فروش و سایت‌های فروش بلیت هواپیما اعلام می‌کنیم اما تا این لحظه ممنوعیت پروازی تا تاریخ 15 دی ماه است و بعد از این تاریخ امکان فروش بلیت وجود دارد.

وی تاکید کرد: برای بلیت‌هایی که تا تاریخ 15 دی ماه به فروش می‌رسد هیچ پروازی انجام نخواهد شد.

جلالی درباره برگشت پول مسافران که پرواز آنها لغو شده، اظهار داشت: افرادی که قبل از اعلام ممنوعیت پروازی بین ایران و انگلستان نسبت به خرید بلیت هواپیما اقدام کردند، هزینه بلیت به صورت کامل به این افراد برگردانده می‌شود اما انتظار پرداخت خسارت را نداشته باشند چراکه ایرلاین‌ها در این مورد تقصیری نداشتند. فقط پول بلیت به مسافران داده می‌شود و سازمان هواپیمایی ایران موضوع را پیگیری می‌کند.   

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز