خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان حمایت:

عدم تامین نهاده با نرخ مصوب دلیل افزایش قیمت شیرخام بوده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۰۵۴۶

معاون نظارت بر کالاهای مصرفی و شبکه های توزیعی و اقتصادی سازمان حمایت گفت: افزایش قیمت شیرخام به سبب عدم امکان تأمین نهاده‌ها با ارز رسمی به صورت کامل و چالش های موجود در این حوزه و با توافق وزارت جهاد کشاورزی و تشکل‌های دامداری انجام شده است.

به گزارش ایلنا از وزارت صمت، سید داوود موسوی با بیان این مطلب، افزود: با توجه به مشکلات و چالش‌های موجود در تأمین نهادهای دامی قیمت شیرخام از 3100 تومان درب دامداری به 4500 تومان (45 درصد) افزایش یافت که مورد توافق وزارت جهاد کشاورزی و تشکل‌های دامداری نیز قرار گرفت.

وی ادامه داد: به پیشنهاد وزارت جهاد کشاورزی با توجه به عدم امکان تأمین نهاده‌ها با ارز رسمی به صورت کامل، قیمت فروش هر کیلوگرم شیرخام درب دامداری با سود 10 درصد 5 هزار و 634 تومان بوده است، که در نهایت 4500 تومان مورد توافق قرار گرفت.

معاون نظارت بر کالاهای مصرفی وشبکه های توزیعی و اقتصادی سازمان حمایت تصریح کرد: به تناسب افزایش قیمت شیرخام و همچنین افزایش سایر هزینه‌های تولید از جمله موارد بسته بندی، حمل و نقل و ... قیمت 10 قلم محصول لبنی به طور میانگین 29 درصد افزایش یافته است.

موسوی گفت: آخرین تغییر قیمت شیرخام و 10 قلم محصول لبنی در نود و هشتمین جلسه تنظیم بازار مصوب شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز