خبرگزاری کار ایران

شهردار اصفهان مطرح کرد:

آغاز و بهره برداری پروژه‌های عمرانی و خدماتی منطقه 13

asdasd
کد خبر : ۹۴۲۶۷۶

شهردار اصفهان گفت: سلامتی مردم اولویت نخست شهرداری بوده و تلاش ما این است همه عرصه های عمرانی در تداوم انقلاب عمرانی اصفهان به کار خود ادامه دهد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، در ادامه برنامه های "هر یکشنبه یک افتتاح" چندین پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر ۶۳۷ میلیارد ریال در منطقه 13 شهرداری اصفهان آغاز شد و به بهره برداری رسید.

شهردار اصفهان ضمن تشکر از مدیر منطقه 13 بابت بهره برداری زود هنگام از ورزشگاه شهدای دستگرد در منطقه، اظهار کرد: با این وجود شهرداری اصفهان به همراه مدیریت شهری هر هفته یک مرتبه در این شرایط بحرانی و سخت میوه‌های شیرین خدمت را در محلات و مناطق مختلف تقدیم مردم می‌کند، من به همه کسانی که در این شرایط اینگونه ایثار گرانه برای تداوم خدمت به مردم تلاش میکنند خسته نباشید می گویم.   

وی ضمن تسلیت بابت درگذشت محمد پاکروان از پیشکسوتان ورزش استان و جامعه رسانه، ادامه داد: سلامتی مردم اولویت نخست شهرداری بوده و تلاش ما این است همه عرصه های عمرانی در تداوم انقلاب عمرانی اصفهان به کار خود ادامه دهد، اما از همه کارشناسان، مهندسان، مدیران و مردم عزیز درخواست دارم تا سلامت، بهداشت و رعایت پروتکل های بهداشتی را اولویت اول خود در همه جا قرار دهند.

شهردار اصفهان ضمن تاکید به همه شهروندان برای استفاده از ماسک، گفت: لازم است مردم علاوه بر اینکه سلامت خود را حفظ می کنند سلامت دیگران هم برایشان مهم باشد.

وی با اشاره به لزوم توسعه و تحول بیشتر منطقه سیزده با استفاده از ظرفیت های منطقه، تصریح کرد: لازم است تا پایان سال علاوه بر ساخت یک زورخانه ورزشگاهی نیز برای ورزشکاران رزمی احداث شود و این موضوع باید در دستور کار مدیر منطقه قرار بگیرد زیرا منطقه 13 شایستگی و زمینه داشتن این امکانات را دارد و ورزشکاران رزمی زیادی در این منطقه هستند.

ایجاد تصفیه خانه پساب برای منطقه 13

نوروزی تاکید کرد: ایجاد تصفیه خانه پساب برای منطقه13 در دستور کار است، 40 لیتر بر ثانیه پساب زندان و 20 لیتر بر ثانیه نیز از خود قائمیه تصفیه می شود تا فضای سبز منطقه از شرایط نامساعد فعلی رهایی یابد.

وی با بیان اینکه گلوگاه های منطقه لازم است بازگشایی شود، افزود: در این منطقه گلوگاه ها در دست بازگشایی است که یک نمونه آن مسیر مدرسه همتیان بود که با کمک مردم انجام شد، گلوگاه، آزادسازی ها و ایجاد پارک بدون کمک مردم شدنی نیست و اطمینان دارم مردم شریف منطقه کمک می کنند تا گلوگاه هایی که زندگی را برای مردم مشکل کرده است آزاد سازی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز