خبرگزاری کار ایران

فتاحی مطرح کرد:

سپاهان تمرینات گروهی ندارد/ رای استیناف سپاهان- پرسپولیس عادلانه باشد/ همه منتظر تصمیم ستاد مبارزه با کرونا هستند

asdasd
کد خبر : ۹۰۰۴۱۰

سرپرست تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: بازیکنان ما براساس برنامه قلعه نویی تمرینات اختصاصی و تک نفره انجام می‌دهند و ما تمرینات گروهی نداریم.

به گزارش ایلنا از اصفهان، رضا فتاحی گفت: باشگاه سپاهان به تعهدات مالی خود عمل کرده و بر اساس قراردادها حقوق بازیکنان را پرداخت کردیم و هیچ مشکلی در این باره نداریم.

فتاحی درباره اینکه شنیده می‌شود باشگاه پرسپولیس برنده پرونده بازی با سپاهان شده است، گفت: رای بازی تیم ما و پرسپولیس هنوز صادر نشده است و همانطور که کمیته استیناف اعلام کرد زمانی که شرایط عادی شود جلسه برگزار می‌شود و با هماهنگی با کمیته استیناف قرار است نماینده باشگاه ما هم در این جلسه حاضر شود و توضیحات لازم را ارائه بدهد. امیدوارم کمیته استیناف رای عادلانه‌ای صادر کند و حق به حقدار برسد. 

سرپرست تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون برگزاری لیگ برتر گفت: سازمان لیگ مقصر این بلاتکلیفی نیست و همه منتظر تصمیم ستاد مبارزه با کرونا هستند تا وضعیت بازی‌های لیگ برتر مشخص شود، همچنین سلامتی اولویت اول است و فوتبال در مرحله بعد قرار دارد. 

وی درباره سفر کی روش استنلی و کومان به کشورشان بیان داشت: با توجه به اینکه بازی‌های لیگ برتر در اردیبهشت ماه برگزار نمی‌شود، به همین علت این دو بازیکن درخواست مرخصی کردند و با هماهنگی نیکفر و قلعه نویی ساعت ۴ صبح روز پنجشنبه از ایران راهی دوحه قطر شدند و از آنجا عازم کشورشان شدند. 

فتاحی در پایان با بیان اینکه ما طی نامه‌ای به فدراسیون فوتبال اعلام کردیم که با برگزاری متمرکز بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا مخالف هستیم، گفت: ما دو بازی خارج از خانه برگزار کردیم و بهتر است مابقی بازی های‌مان با حضور هواداران اصفهانی در ورزشگاه نقش جهان برگزار کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز