خبرگزاری کار ایران

در اقدامی شایسته صورت گرفت؛

بخشش دوماه اجاره بها برای کمک به قطع زنجیره انتقال کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۱۴۹

مالک و مهندس جوان کاشانی برای کمک به قطع زنجیره انتقال کرونا، اجاره دو ماه را به مستاجران خود بخشید.

به گزارش ایلنا از اصفهان، محمدرضا منصوری در این باره به ایلنا گفت: مشارکت ناچیز من به عنوان یک شهروند در قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا، قرنطینه خانگی، رعایت نکات بهداشتی و بخشش اجاره دوماه مغازه هایی است که دراختیار دارم.

وی با بیان اینکه کسبه این هشت واحد تجاری از مدتی قبل دچار کسادی کسب وکار وتعطیلی شده اند و در حال حاضر نیز به دلیل مصوبه ستاد مدیریت ومقابله با کرونای شهرستان اجازه فعالیت ندارند اظهار داشت: هدف من این است تا این کاسبان عزیز دغدغه ایی برای معوق ماندن اجاره بهای خود نداشته باشند و با آرامش کامل در منزل بمانند.

منصوری با اظهار امیدواری جهت گذران از دوره همه گیری کرونا و همچنین برگزاری جشن شکست این ویروس منحوس تصریح کرد: در کنار عمل به این مسئولیت اجتماعی جهت بهره مندی از اجر وثواب اخروی، برای تمامی افراد بی بضاعت وکم برخوردارشهر کاشان کارت ویزیت رایگان صادر شده تا علاوه بر دوران بیماری کرونا در طول سال نیز ضمن مراجعه به کلینیک درمانی پدرام از تمامی خدمات پزشکی برخوردار شوند.

وی ترویج سنت های حسنه مانند گذشت و ایثار که جز توصیه های امامان معصوم وبزرگان دینی  است را یادآور شد و افزود: دعا می کنیم در ماه پرخیر وبرکت شعبان‌ دل های همه مومنین به ویژه شهروندان کاشانی که در حال پشت سر گذاشتن روزهای بسیارسختی هستند، همواره شاد باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز