خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات تنیس استان اصفهان خبرداد:

اصفهان میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس زیر 13 سال کشور

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۷۵۹

رئیس هیات تنیس استان اصفهان گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی زیر 13 سال کشور برای حضور در مسابقات غرب آسیا از امروز چهارشنبه 9 آبان ماه در خانه تنیس ملل آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، فرهاد رحیمی با اعلام این خبر اظهار داشت: برای اولین بار در کشور سه مسابقه بزرگ تنیس همزمان در اصفهان برگزار می شود که انتخابی تیم ملی زیر 13 سال از جمله این رقابت ها است.

وی افزود: ظرفیت بالای اصفهان در تعداد زمین تنیس استاندارد و مناسب سبب شد تا میزبانی به این شهر داده شود و  مسابقات در خانه تنیس ملل، انقلاب و پرواز   برگزار می شود.

وی تصریح کرد: مسابقات انتخابی تیم ملی زیر 13 سال کشور برای حضور در مسابقات غرب آسیا با حضور 8 نفر دختر و 8 نفر پسر برگزار و در پایان از هر گروه 3 نفر برای تیم ملی انتخاب می شوند.

رئیس هیات تنیس استان اصفهان خاطرنشان کرد: مهرانا سلیمانی‌پور به عنوان نماینده اصفهان در این رقابت‌ها حضور دارد و امیدواریم موفق به کسب سهمیه بشود.

تور تنیس آقایان برای انتخاب رنکینگ

وی به مسابقات تور تنیس آقایان در ورزشگاه انقلاب اشاره کرد و گفت: تور تنیس آقایان که در تقویم هیات برای انتخاب رنکینگ در استان اصفهان برگزار می شود نیز یکی از برنامه های مهم تنیس در استان اصفهان در هفته جاری است که در روز پنج شنبه 10 آبان ماه کار خود را در زمین های تنیس انقلاب با حضور قهرمانان استان اصفهان شروع می کند.

رحیمی با اذعان بر این که این مسابقات می تواند نقطه عطف تنیس اصفهان برای شناسایی بهترین ها باشد یادآور شد: متاسفانه در طی سالهای اخیر برگزاری چنین مسابقاتی توسط هیات تنیس اصفهان معمول نبوده و توجه جدی به آن نمی شد، اما هیات تنیس در نظر دارد در طول سال برای تشویق و ترغیب تیسورها برای حضور در مسابقات کشوری و بالا رفتن سطح آنها چنین مسابقاتی را برگزار کند که می توان در دوره جدید این مسابقه را نقطه عطف دوباره تنیس در اصفهان دانست.

مسابقات کشوری تنیس نونهالان و نوجوانان

این مقام مسئول تنیس در اصفهان با اشاره به مهمترین برنامه تنیسی کشور در هفته جاری گفت: مسابقات کشوری تنیس نونهالان و نوجوانان در رده های سنی زیر 10، 12 و 14 سال کشور نیز در باشگاه تنیس پرواز برگزار می شود که دارای حساسیت بالایی است.حائز اهمیت است.

وی اضافه کرد: این مسابقات با حضور 160 شرکت کننده از 18 استان کشور در طی 6 روز متوالی برگزار می شود که در پایان از نفرات برتر تجلیل به عمل می آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز