خبرگزاری کار ایران

فرماندار اصفهان خبر داد:

اختصاص 849 شعبه اخذ رای در شهرستان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۳۴۷۱۹۸

فرماندار اصفهان گفت: 845 شعبه برای عموم مردم و چهار شعبه برای اقلیت‌ها در انتخابات در نظر گرفته شده که همه نامزدها می‌توانند در شعب نماینده داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، فضل الله کفیل در جلسه توجیهی با داوطلبان حوزه انتخابیه اصفهان با بیان اینکه انتخابات در اتاق شیشه‌ای در حال برگزاری است و در کلیه مقاطع رسانه‌ها حضور داشتند، اظهار کرد: هیچ موضوعی را از دید رسانه ها پنهان نکرده ایم.

وی افزود: از ارکان اصلی انتخابات کاندیداها هستند که با وقت و هزینه ای که در این عرصه صرف می کنند، آن را رونق می دهند. تاکنون نیز 170 نامزد در عرصه انتخابات شهر اصفهان داشتیم که 849 شعبه برای اخذ رأی در این شهرستان تعبیه شده است.

کفیل ادامه داد: 845 شعبه برای عموم مردم و چهار شعبه برای اقلیت‌ها در نظر گرفته شده که همه نامزدها می‌توانند در شعب نماینده داشته باشند. همچنین 18 هزار نفر در انتخابات اصفهان دست‌اندرکار هستند و کاملاً شرایط برای برگزاری انتخابات در تراز جمهوری اسلامی و شهرستان اصفهان مهیاست.

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد:‌ امانتداری، بی‌طرفی و قانونمداری سه اصلی است که با برگزارکنندگان انتخابات عهد بسته شده تا شاهد انتخاباتی در شأن نظام جمهوری اسلامی باشیم. اصفهان بدون هیچ مسئله و نگرانی به این انتخابات گام خواهد گذاشت، اما این به معنای عدم کنترل و بررسی نیست.

کفیل تصریح کرد: از بامداد 29 بهمن تبلیغات آغاز و تا 24 ساعت قبل از اخذ رأی باید متوقف شود.

نامزدهای انتخابات باید متوجه موج‌سواری‌های دشمنان باشند

همچنین احمد صادقی قائم مقام مدیرکل اطلاعات اصفهان با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) گفت: قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران را متکی به آرای عمومی می‌داند و این نمونه بارزی از دموکراسی و مردم‌سالاری دینی است که با دموکراسی‌‌های رایج دنیا تفاوت دارد.

قائم مقام مدیرکل اطلاعات اصفهان افزود:‌ ضرورت حفظ وحدت و انسجام در در مقطع حساس انتخابات پیش‌رو بسیار مهم است و خوشبختانه همه گروه ها و جریانات سیاسی داخل کشور مبنا را بر حضور قوی مردم پای صندوق های رای قرار داده اند.

صادقی ادامه داد: نامزدهای انتخابات باید متوجه موج‌سواری ها، تهدیدها و آسیب های ناشی از سوء استفاده دشمنان باشند، چراکه همواره بدخواهان نظام به دنبال توطئه برای نظام اسلامی ایران بوده اند، اما همیشه شاهد امنیت و آرامش کامل در کشور بوده ایم.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین رکن مردم است و با اتخاذ رویکرد ایجابی باید هدف خود را بر نشاط سیاسی، داغ کردن تنور انتخابات و رقابت سالم قرار داد زیرا حضور مردم تیر در چشم دشمن است.

قائم مقام مدیرکل اطلاعات اصفهان ادامه داد: دشمن به دنبال جریان سازی، قطبی سازی، نا امید کردن جامعه و ایجاد اختلافات محلی است، بنابراین نامزدهای انتخابات باید مراقب تبلیغات خود باشند تا از آنها سوء استفاده نکنند.

صادقی افزود:  باید از ورود عناصر افراطی به ستادهای انتخاباتی جلوگیری کرد تا آرامش آن را بر هم نزنند. نباید سیاه‌نمایی کرد چرا که همه دولت ها در این نظام زحمت کشیده اند. سیاه نمایی تیشه به ریشه زدن است. 

وی اضافه کرد: بالا نبردن سطح مطالبات عمومی، عدم اهانت به رقبا و عدم مصاحبه با رسانه‌های ضد انقلاب که بدخواه نظام هستند از جمله مواردی است که باید رعایت شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز