خبرگزاری کار ایران

در دوازدهمین همایش ملی جایزه تعالی سازمانی:

جایزه بلورین تعالی سازمانی به ذوب آهن اصفهان اختصاص داده شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۴۵۱

ذوب آهن اصفهان در دوازدهمین همایش ملی تعالی سازمانی با کسب بالاترین امتیاز موفق به کسب تندیس بلورین جایزه تعالی سازمانی شد.

در این همایش اولین تندیس بلورین بخش ساخت و تولید، توسط نعمت‌زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت، به یزدی‌زاده، معاون برنامه ریزی و توسعه ذوب آهن اصفهان اعطا شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان، دوازدهمین همایش ملی تعالی سازمانی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، تعدادی از مسئولین و معاونین این وزارتخانه و جمعی از مدیران و کار‌شناسان سازمان‌ها و نهادهای مختلف کشور در محل سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

یزدی‌زاده پس از دریافت این تندیس، ضمن اشاره به مزیت‌های مختلف شرکت که منجر به کسب این موفقیت شد، گفت: امیدواریم با اجرای برنامه‌ها و اقدامات بهبود، شاهد رشد و بالندگی سازمان در مسیر تعالی و دستیابی به سطوح بالا‌تر جایزه باشیم.

در پی حضور ذوب آهن اصفهان در فرایند جایزه تعالی سازمانی طی سال ۹۳ و براساس ارزیابی انجام شده توسط تیم ارزیاب، این شرکت موفق شد در بین ۷۸ شرکت در بخش ساخت و تولید و عمومی، تندیس بلورین اینجایزه را با بالا‌ترین امتیاز به خود اختصاص دهد.

اعطای جایزه ملّی تعالی سازمانی مبتنی بر ارزیابی رویکرد‌ها و نظام‌های مدیریتی سازمان‌ها و نتایج موفقیت‌های آن‌ها توسط گروهی از ارزیابان خبره و بر اساس «الگوی تعالی سازمانی» است که وضعیت سازمان‌ را در میزان دستیابی به انتظارات الگوی تعالی سازمانی مشخص می‌کنند.

با معرفی «مدل تعالی سازمانی» و «جایزه ملّی تعالی سازمانی» از سال ۱۳۸۲، بسیاری از مدیران سازمان‌های ایرانی توانسته‌اند با استقرار مدل، به چارچوب مناسبی برای اعمال روش‌های نوین مدیریتی در سازمان خود دست یابند و نقاط قوت و زمینه‌های قابل بهبود خود را بشناسند و در جهت تعریف برنامه‌های بهبود و اجرای آن‌ها گام بردارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز