خبرگزاری کار ایران

تساوی آینده گستر اصفهان مقابل دفاع اتوبوسی رسالت کرمان

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۸۸۵

در دور دوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال ایران، " آینده گستر ایرانیان " در یک بازی یک طرفه مقابل " رسالت کرمان " به تساوی رسید.

هفته دوم مسابقات مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال ایران، روز پنجشنبه، با برگزاری دو دیدار همزمان در اصفهان پیگیری شد که تیم آینده گستر ایرانیان در یک بازی یک طرفه به تساوی یک بر یک مقابل رسالت کرمان رسید.

به گزارش ایلنا از اصفهان، هر دو تیم در هفته نخست مسابقات مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال ایران، مقابل حریفان خود شکست را پذیرا شدند و در این بازی به خصوص شاگردان رضا صادقی برای حداکثر امتیاز در سالن پیروزی جنگیدند و نماینده کرمان با داشتن بازیکنان با تجربه‌‌ای چون ابراهیم مسعودی، مجید تیکدری، حسین حسینی و محسن زارعی با دفاعی چند لایه و یا اتوبوسی برای یک تساوی به اصفهان آمده بودند که به خواسته خود رسیدند.

تک نماینده اصفهان را حسین کشانی به ثمر رساند و امیر حنیفی زننده گل کرمانی ها لقب گرفت.

آینده گستر با این تساوی به اولین امتیاز خود در این مرحله رسید و به نوعی در چهار بازی آینده تنها باید به کسب پیروزی فکر کنند.

در جدول رده بندی کاشی نیلو که در بازی امروز خود به برتری ۲ بر صفر مقابل آذرخش بندرعباس رسیده است با ۶ امتیاز صدرنشین است، تیم آذرخش با ۳ امتیاز دوم می باشد و تیم های رسالت کرمان و آینده گستر با یک امتیاز در مکان های بعدی قرار دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز