خبرگزاری کار ایران

سازنده آسانسور مجتمع سپهر اصفهان؛

بالابر قرارداد تعمیر و نگهداری با کارفرما داشته است

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۶۲۹

در پی حادثه کشته شدن ۸ کارگر که ۲روز از وقوع آن می گذرد، تنها مصدوم این حادثه که شهریارجناب مهابادی است در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان الزهرا اصفهان بستری است و به گفته مدیران اداره کار اصفهان حال عمومی و هوشیاری وی خوب است.

رئیس اداره بازرسی اداره کار استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به برگزاری جلسه‌ای که پیش از ظهر امروز، ۳۰ بهمن در اداره کار شهرستان اصفهان، با حضور سازنده آسانسور مجتمع سپهر برگزار شده است، گفت: در این جلسه سازنده آسانسور به این نکته اذعان کرد که قرار داد تعمیر و نگهداری بالابر با کارفرما داشته است و مدارک آن موجود است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، امیر مسعود حاج رستم، تاکید کرد: متاسفانه بسیاری از افرادی که دعوت و فراخوان شده‌اند تا در زمینه بررسی این حادثه پاسخگو باشند به جلسه امروز نیامدند.

وی بیان داشت: امیدواریم تا درجلسه روز شنبه این نهاد‌ها حاضر شوند و به ما پاسخ دهند.

وی گفت: متاسفانه هنوز پروانه ساخت از سوی کارفرما به ما ارائه نشده است که منتظریم مدارک هرچه سریع‌تر کامل شود.

در ادامه نیز به سراغ مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اصفهان که دیروز، ۲۹ بهمن ماه، به عیادت(شهریار جناب مهابادی) تنها مصدوم این حادثه رفتیم تا در زمینه وضعیت ایشان به ما توضیحاتی ارائه دهند.

حسین باقری، با اشاره به اینکه طبق اطلاعاتی که از محل حادثه و بیمارستان به‌دست آوردیم لگن وی دچار آسیب دیدگی شده است به گونه‌ای که این عضو را در وضعیت تحت فشار قرار داده‌اند، گفت:(سی تی اسکن) نیز از وضعیت سر ایشان صورت گرفته است و خوشبختانه ضربه‌ای به این محل وارد نشده است.

وی تاکید کرد: دیروز ما به قصد عیادت از ایشان به بیمارستان رفته بودیم و به علت دردی که داشت نتوانستیم گزارشی از وضعیت حادثه از ایشان دریافت کنیم.

باقری با اشاره به اینکه این جوان ۳۰ ساله است و فکر می‌کنم اصالتا از شهرستان مهاباد اردستان باشد، گفت: حال عمومی وی مساعد است اما به هرحال حادثه‌ای با این وسعت شکستکی و گوفتگی دارد، سرو صورت وی دچار زخم و آسیب دیدگی نشده است. اما احتمالا چند دنده وی(دوتا) شکسته است که منجر به آسیب دیدگی طحال شده است. همچنین لگن دچارشکستگی شده است که هم اکنون تحت فشار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه ما برای شنیدن اظهارات این مصدوم در اوایل هفته آینده(یکی دو روز دیگر) که حال مساعدتری از لحاظ روحی و روانی داشت به عیادت وی می‌رویم تا در زمینه حادثه با وی گفتگو کنیم.

مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اصفهان تاکید کرد: در روز شنبه تا یک شنبه سعی می‌کنیم که اطلاعات پرسنلی و دقیق‌تر از این مصدوم و دیگر افراد به دست آوریم.

وی به این نکته نیز اشاره کرد که هزینه‌های این مصدوم به علت بستری شدن در بیمارستان دولتی جزء تعرفه‌های دولتی بوده و رایگان است اما در هرصورت هر گونه هزینه‌ای انجام شود، بعدا گزارشی تهیه شده و قابل پرداخت است.

ایلنا / اصفهان / زهرا نصیری

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز