خبرگزاری کار ایران

آیت ا… ناصری در دیدار با مدیرکل استاندارد استان اصفهان:

باید مراقب کم فروشی در جامعه باشید

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۹۷۵

همزمان با سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت ایام ا… دهه فجر، مدیر کل استاندارد استان اصفهان به همراه معاونین و همکاران این اداره کل باعالم بزرگوار آیت الله ناصری " رئیس مدرسه علمیه حضرت ولی عصر اصفهان " دیدار و گفتگو کردند.

در دیدارمدیرکل استاندارد استان اصفهان با آیت ا… محمدعلی ناصری دولت‌آبادی که حوزه علمیه حضرت ولی عصر، حوزه علمیه صاحب الزمان، حوزه علمیه نرجس خاتون و مرکز دیجیتال حضرت ولی عصر در دولت آباد، موسسه تحقیقات نجوم اسلامی و موسسه دارالهدی قم و بنیاد علمی - فرهنگی هاد تحت اشراف وی است، گزارشی ازمهم‌ترین فعالیت‌های این اداره به آیت ا… ناصری ارائه شد و ایشان نیز در ادامه خطاب به مدیران استاندارد اصفهان گفت: باید مسئولیتی که به شما مدیران واگذارشده است را به خوبی و درستی به مرحله اجرا برسانید چرا که این مسئولیت‌ها خدایی بوده و باید در راه هرچه پیشبرد اهداف نظام و انقلاب از آن به درستی حفاظت و پاسداری کنید.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اصفهان، رئیس حوزه علمیه صاحب الزمان اصفهان، با اشاره به اینکه مسئولیت اداره استاندارد در زمینه تامین سلامت بسیار با اهمیت است، ادامه داد: باید سلامت اداری دربین کارکنان این اداره نیز برقرار باشد تا دقت نظر در سلامت مردم نیز مورد توجه قرار گیرد.

آیت ا… ناصری تاکید کرد: کار‌شناسان و مدیران استاندارد باید دقت نظر زیادی بر روی وسایل اندازه گیری و کنترل کیفیت محصولات و فلزات گرانب‌ها مورد استفاده مردم داشته باشند و مراقب باشند که خدای ناکرده در جامعه کم فروشی صورت نگیرد.

وی بیان داشت: نظارت بر روی ترازو‌های مورد استفاده کسبه استان نیز باید با جدیت دنبال شود تا کم فروشی در جامعه رخ ندهد، چرا که این یک امر مورد مزمت در قرآن شناخته شده است.

مدیرموسسه تحقیقات نجوم اسلامی و موسسه دارالهدی قم و بنیاد علمی - فرهنگی هاد با اشاره به اینکه کار مدیران استاندارد بسیار پسندیده است چرا که با اعمال خلاف برای تولید کالاهایی که قرار است به دست مردم برسد مبارزه می‌کنند گفت: شما ضامن سلامت مردم هستید.

وی ضمن اظهارسلامت و توفیق روز افزون برای مدیران و کارکنان اداره کل استاندارد استان اصفهان افزود: امیدوارم که کار شما مورد رضایت امام زمان(عج) قرار گیرد و شما درمقابل ایشان روسفید باشید.

دیدار مدیرکل استاندارد و معاونین ایشان در ۲۰ بهمن ماه دربیت آیت ا… ناصری انجام شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز