خبرگزاری کار ایران

در فنی و حرفه‌ای اصفهان برگزار شد؛

همایش یکسان‌سازی استانداردهای دوخت سنتی

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۱۷۰

همایش یکسان سازی استانداردهای دوخت سنتی در حرفه ‌ای سرمه دوزی سنتی، سرمه دوزی تزئینی، ‌ مهره های تزئینی پولک و منجوق در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان برگزار شد.

همایش یکسان سازی استانداردهای دوخت های سنتی طی ۶ روزه با حضور برخی از مدیران و مربیان آموزشگاه های آزاد فعال در این رشته از سراسر کشور در اصفهان برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فنی و حرفه ای استان اصفهان، حرفه های سرمه دوزی سنتی با حضور ۳۴ نفر مدیر و مربی به مدت ۲۰ ساعت آموزش، حرفه سرمه دوزی تزئینی با حضور ۵۰ نفر به مدت ۲۰ ساعت آموزش و همچنین حرفه مهره های تزئینی پولک و منجوق با حضور ۳۴ نفر مدیر و مربی با ۲۰ ساعت آموزش از استان های تهران، کرج، سمنان، زاهدان و برخی از شهرستانها از جمله کاشان در سالن شهید بهشتی اصفهان برگزار شد.

نسرین کاردانی، مربی و مدیر اجرائی، این همایش ضمن اشاره به برگزاری اینگونه همایش ها در سال های گذشته و استقبال شرکت کنندگان گفت: استاندارد سرمه دوزی سنتی با اینکه در سال گذشته برگزار گردیده بود ولی با درخواست هنرمندان این حرفه مجدد برگزار شد.

وی افزود: اجرای برنامه آموزشی به صورت الکترونیک در سه بخش تئوری، عملی و ویژه تصاویر انجام گرفت و در پایان نمایشگاهی از فعالیت های انجام شده توسط هنرمندان در معرض دید قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز