خبرگزاری کار ایران

اجلاس بین المللی «آسایهل» در اصفهان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۶۱۷

گسترش ارتباطات علمی و آموزشی میان این دانشگاه و دانشگاه‌های معتبر جهان، مهم‌ترین اهداف اجلاس بین‌المللی انجمن موسسات آموزش عالی جنوب شرقی آسیا(آسایهل) در اصفهان است.

معاون امور بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی در نشست هماهنگی اجلاس بین المللی انجمن موسسات آموزش عالی جنوب شرقی آسیا(آسایهل) گفت: برگزاری همایش آسایهل اولین نوع از این دست نشست‌های واجد اهمیت و در تاریخ سی و چند ساله دانشگاه آزاد کشور، کم نظیر و حتی بی‌نظیر است.

به گزارش ایلنا و بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان، سید جواد انگجی تصریح کرد: موضوع برگزاری همایش آسایهل ۲۰۱۵ از دو سال پیش در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد مطرح شد و قرار بود واحد علوم و تحقیقات تهران میزبان آن باشد.

انگجی افزود: به‌دلیل موقعیت تاریخی اصفهان و فضای فرهنگی و محیطی این شهر زیبا و با اعلام آمادگی واحد اصفهان(خوراسگان) و موافقت ریاست عالی دانشگاه، محل برگزاری آن به این شهر منتقل شد.

معاون امور بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: باید این اجلاس را در حد اعلا برگزار کرد و هماهنگی لازم بین دانشگاه آزاد اصفهان و دانشگاه آزاد واحد آکسفورد در این زمینه صورت گیرد.

وی تصریح کرد: از طرف معاونت بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی نیز هماهنگی‌هایی برای پیگیری موضوعات مرتبط با مهمانان خارجی از طریق معاونت کنسولی وزارت خارجه در حال انجام است.

معاون امور بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی از اهداف مهم این همایش بین المللی را گسترش ارتباطات علمی و آموزشی میان این دانشگاه و دانشگاههای معتبر جهان عنوان کرد.

اجلاس انجمن موسسات آموزش عالی جنوب شرقی آسیا(ASAIHL) - آسایهل ۲۰۱۵ با حضور روسای حدود ۱۹۰ دانشگاه سراسر دنیا، اردیبهشت ماه ۹۴ در اصفهان برگزار خواهد شد.

انجمن موسسات آموزش عالی جنوب شرقی آسیا(ASAIHL) در سال ۱۹۵۶ به ابتکار روسای هشت دانشگاه دولتی جنوب شرقی آسیا و بعنوان یک سازمان غیر دولتی در بانکوک تاسیس شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز