خبرگزاری کار ایران

از واقفین و خادمین وقف در بادرود تجلیل شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۲۸۰

به مناسبت هفته وقف، از واقفان و خادمان وقف در آستان امامزاده آقا علی عباس بادرود تجلیل به عمل آمد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بادرود اظهار داشت: در هفته وقف امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، برنامه‌های بسیار پربار، جذاب، جالب و متنوعی در سطح بادرود اجرا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، حجت‌الاسلام ولی‌الله روان افزود: از جمله برنامه‌های اجرا شده در این هفته برگزاری همایش یاوران وقف، برپایی غرفه و ایستگاه مشاوره وقف ولایی در امامزاده آقا علی عباس، برپایی نمایشگاه عکس وقف و برپایی غرفه نقاشی کودک و نوجوان با موضوع وقف بوده است.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه بادرود تصریح کرد: یکی از برنامه‌های بسیار تاثیرگذار این هفته، برگزاری کاروان یاوران وقف در سطح مساجد شهرهای بادرود و خالدآباد و روستاهای بخش بود و با حضور کاروان متشکل از روحانیون و کارشناسان و حضور در بین مردم ابعاد مختلف و ویژگی‌های خوب وقف برای مردم تشریح شد.

وی برگزاری زنگ وقف در مدارس بادرود را یکی از برنامه‌های این هفته برشمرد و خاطر نشان کرد: راه‌اندازی ایستگاه همه واقف باشیم و برگزاری مسابقه انشاء وقف از دیگر برنامه‌های اجرا شده در هفته وقف بود.

روان اضافه کرد: به منظور تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآن اداره اوقاف و تجلیل از واقفان و خادمان آستان محفل انس با قرآن در آستان مقدس برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز