خبرگزاری کار ایران

رییس هیات مدیره اتحادیه مطبوعات محلی کشور تاکید کرد:

ادبیات محلی نباید در عرصه مطبوعات محلی مغفول بماند

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۲۵۷

نشست هم اندیشی مدیران رسانه استان اصفهان با اعضای هیات مدیره اتحادیه مطبوعات محلی کشور در هتل شیخ بهایی اصفهان برگزار شد.

رییس هیات مدیره اتحادیه مطبوعات محلی کشور گفت: درج فرهنگ بومی اصفهان در مطبوعات محلی استان می تواند زینت بخش این مطبوعات باشد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، محمود ابراهیمی درنشست هم اندیشی مدیران رسانه های استان اصفهان با اعضای هیات مدیره اتحادیه مطبوعات محلی کشور گفت: تولید محتوای بومی نشانه قوت مطبوعات محلی است و دو زبانه بودن این نشریات نیز در اتحاد ملی و همبستگی اقوام تاثیر بسزایی دارد.

وی اظهار داشت: ادبیات محلی نباید در عرصه مطبوعات محلی مغفول بماند و لازم است در نشریات محلی نیز بیشتر به آن پرداخته شود.

رییس هیات مدیره اتحادیه مطبوعات محلی کشور با بیان اینکه بزرگ ترین سرداران جبهه های غرب کشور از اصفهان بوده اندافزود: همه ما مدیون فرهنگ و ادبیات پایداری هستیم و رسانه های محلی لازم است بیش از پیش به تولید محتوای بومی و ادبیات پایداری بپردازند.

وی با تاکید بر نو آوری و تولید محتوای جدید در رسانه های محلی گفت: با این کار مخاطبان بیشتری جذب خواهید کرد و مطبوعات محلی رونق بیشتری می گیرد.

ابراهیمی تصریح کرد: کتاب تاریخ مطبوعات استان اصفهان با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به چاپ خواهد رسید که این کتاب سند ماندگاری برای آیندگان می شود.

وی همچنین گزارشی از فعالیت ها و اقدامات اتحادیه مطبوعات محلی کشور در چند ماه اخیر ارایه داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز