خبرگزاری کار ایران

به منظور بازدید از ظرفیت‌های هلال احمر:

سفر نخستین دبیرکل مسلمان فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و هلال‏ احمر به اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۳۵۱

در این سفر دو روزه که ۲۷ لغایت ۲۸ آذرماه انجام خواهد شد، الحاج اس سی از نزدیک با فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اصفهان آشنا می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: دبیرکل جدید فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و هلال احمر، جهت بازدید از توانمندی‌های و ظرفیت‌های جمعیت هلال احمر استان به اصفهان سفر می‌کند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، محسن مومنی با اشاره به حضور بالا‌ترین مقام اجرایی فدراسیون در اصفهان، اظهار داشت: در این بازدید آقای الحاج اس سی، دبیرکل جدید فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و هلال احمر که نخستین دبیرکل مسلمان این فدراسیون نیز است به اتفاق هیات همراه در اصفهان حضور خواهند یافت.

وی افزود: در این بازدید دو روزه که ۲۷ لغایت ۲۸ آذرماه انجام خواهد شد، آقای الحاج اس سی از نزدیک با فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اصفهان و توانمندی‌های این جمعیت در بخش‌های جوانان، آموزش و امداد آشنا شده و از مرکز بین المللی آموزشهای تخصصی امداد و نجات بازدید می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان افزود: بازدید از بنا‌ها و اماکن تاریخی و گردشگری استان نیز در برنامه حضور این هیات در اصفهان قرار گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز