خبرگزاری کار ایران

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران:

ارتباط با دانشگاه، کلید اصلی رشد صنعت است

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۳۵۵

کلید اصلی رشد صنعت در ارتباط آن با دانشگاه، صاحبان ایده، نخبگان، مخترعان و پژوهشگران است.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: در صورت برقراری ارتباط موثر میان دانشگاه و صنعت، دانشگاهیان و مخترعان و صاحبان ایده با تجارب موجود در صنعت آشنا می‌شوند و تحقیقات کاربردی رواج پیدا می‌کند. در این صورت است که ارتباطی پویا میان مراکز تولید علم و مراکز کاربرد علم برقرار می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان، سیدعبدالوهاب سهل آبادی افزود: این ارتباط کمک می‌کند که صنعتگران محدودیت‌ها در عرصه تولید را شناسایی کنند و با دستاوردهای علمی روز آشنا شوند.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان اعلام کرد: در همین راستا، خانه صنعت، معدن و تجارت استان، با برقراری رابطه با بنیاد ملی نخبگان، در نمایشگاه نوآوری و خلاقیت که به مناسبت هفته پژوهش برگزار شد شرکت کرد تا امکانی برای نشست و تبادل نظر و اطلاعات میان بخش‌های تحقیق و توسعه واحدهای تولیدی و انجمن‌های صنعتی با نخبگان، صاحبان ایده و مخترعان فراهم شود.

سهل آبادی بیان کرد: همچنین برای ترویج فرهنگ پژوهش و تشویق واحدهای تولیدی برای گسترش بخش تحقیق و توسعه خود، هر سال خانه صنعت و معدن از واحدهای بر‌تر تحقیق و توسعه استان با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت تقدیر به عمل می‌آورد که در سال جاری هم این برنامه اجرا خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز