خبرگزاری کار ایران

مدیرارشد مهندسی ذوب آهن اصفهان خبرداد:

تولید ریل مترو و قطارهای شهری درذوب آهن اصفهان امکانپذیرشد

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۲۰۸

علاوه بر تولید ریلهای UIC ۶۰ و U ۳۳ مورد نیاز راه آهن جمهوری اسلامی ایران در ذوب اهن اصفهان، امکان تولید ریل UIC۵۴ مترو و قطارهای شهری نیزبا توجه به سیاست های اخیر کشوردرخصوص توسعه خطوط قطار های شهری میسر شد.

مدیرارشد مهندسی ذوب آهن اصفهان؛ بااشاره به اینکه در فاصله زمانی ۲۴ لغایت ۲۸ آبان ماه سال جاری با محوریت مدیریت ارشد مهندسی این شرکت و با حضور تیم کامل مهندسی شرکت کوتنر آلمان، مرحله دوم مدارک و نقشه های مهندسی(تجهیزات، تاسیسات برق، اتوماسیون و ساختمانی) و نقشه های طراحی کالیبر پروژه ریل مورد بررسی نهایی قرار گرفت افزود: علاوه بر تولید ریلهای UIC ۶۰ و U ۳۳ مورد نیاز راه آهن جمهوری اسلامی ایران، امکان تولید ریل UIC۵۴ مترو و قطارهای شهری نیزبا توجه به سیاست های اخیر کشوردرخصوص توسعه خطوط قطار های شهری میسر شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان و به نقل از روابط عمومی ذوب اهن، مهدی نصرگفت: فازاجرایی عملیات خاکبرداری و فنداسیون نیزبصورت همزمان توسط پیمانکار داخلی و با نظارت مدیریت ارشد اجرایی توسعه این شرکت درحال اجرا بوده ودرصد پیشرفت کل پروژه تا تاریخ اول آذرمعادل ۶/۲۷ درصد می باشد که خوشبختانه به میزان ۳ درصد هم نسبت به برنامه مصوب جلو می باشد.

وی بخش اول تجهیزات خارجی هم اکنون دربندرعباس درحال ترانزیت به گمرک اختصاصی ذوب آهن می باشد، بخش دوم نیز درحال حمل دریایی بوده که تا ۲۲. Dec ۲۰۱۴ به بندرعباس میرسد وبخش سوم تا ۲۰ روزآینده حمل خواهد شد.

لازم به ذکراست؛ که روند پیشرفت این پروژه ملی همواره توسط مدیر عامل ذوب آهن اصفهان با دقت و جدیت کنترل و دنبال می گردد خوشبختانه با همت و توجه ویژه مدیریت عالی این شرکت تا کنون پروژه مذکور بدون تاخیر و براساس برنامه زمانی مصوب به پیش رفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز