خبرگزاری کار ایران

مدیر کل زندان های استان اصفهان:

خروج جوان و نوجوان از چرخه آموزشی کشور بستر بزهکاری را فراهم می کند

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۱۴۸

ایجاد پایگاههای فرهنگی و اجتماعی درون شهر موجب افزایش آموزش و اطلاع رسانی در بین خانواده ها در جهت پیشگیری از آسیب ها خواهد شد.

مدیر کل زندان های استان اصفهان، در بازدید دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان که این هفته به همراه مسئولین و کارشناسان کمیته های فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان از کانون اصلاح و تربیت انجام گردید گفت: خروج دانش آموز از چرخه آموزش و مدرسه باعثتغییر مسیر از سالم به ناسالم می شود و فردی که از مدرسه اخراج می شود ابتدای ورود به تخلف و سرپیچی از قانون را برمی گزیند.

به گزارش ایلنا از اصفهان و به نقل از روابط عمومی اداره زندان ها رمضانعلی امیری؛ در این بازدید با اشاره به اینکه یکی از راههای ورود مددجویان به چرخه جرم را عدم آگاهی و اطلاع از قوانین و آموزش های لازم است افزود: تحقیقات و بررسی های روانشناسان و مددکاران بر این است که خروج دانش آموز از چرخه آموزش و مدرسه باعثتغییر مسیر از سالم به ناسالم می شود و فردی که از مدرسه اخراج می شود ابتدای ورود به تخلف و سرپیچی از قانون را برمی گزیند.

وی افزود: جدایی پدرهااز مادرها و افزایش طلاق در جامعه باعثمی گردد نوجوان و جوان بدون مهر و محبت پدر و مادر در جامعه مشغول گردد و لذا با اولین مهرومحبت از سوی افراد غریبه و ناباب فرد دچار آسیب می شود.

مدیر کل زندان های استان در بخش دیگری از سخنانش توجه جدی به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در سطح محله های مختلف و شهرهارا از جمله موارد مورد نیاز در جهت پیشگیری از ورود افرادو خانواده به چرخه بزه هکاری عنوان کرد و تصریح کرد: ایجاد پایگاههای فرهنگی و اجتماعی درون شهر موجب افزایش آموزش و اطلاع رسانی در بین خانواده ها در جهت پیشگیری از آسیب ها خواهد شد.

در ادامه این بازدیدنیز کارشناسان و مشاورین کمیته های حقوق شهروندی و فرهنگی و اجتماعی نیز با دیدار چهره به چهره با مددجویان در زمینه ایجاد آسیب و گرفتاری آنها در حبس و بزهکاری گفتگوکردند. در پایان نیز درجلسه کوتاهی مسئولین و مشاورین به ارائه دیدگاههای خود پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز