خبرگزاری کار ایران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان:

عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان استقلال تا پایان سال جاری آغاز می شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۵۲۳

میدان استقلال در مسیر عبور رینگ حفاظتی قرار دارد و از سویی خط شمالی مترو شاهین شهر به اصفهان در این محور است بنابراین ایجاد طرح ویژه در این میدان ضروری است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه طراحی میدان استقلال در آذرماه تکمیل می شود، اظهار داشت: عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان استقلال تا پایان سال جاری آغاز می شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، علیرضا صلواتی؛ گفت: میدان استقلال یکی از مبادی مهم ورودی شهر از سمت شمال است نقطه تبادل حمل و نقلی نیز محسوب می شود.

وی افزود: به دلیل وجود دانشگاه صنعتی، ترافیک سنگینی از میدان استقلال به سمت نجف آباد و خمینی شهر ایجاد می شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان تصریح کرد: همچنین میدان استقلال در مسیر عبور رینگ حفاظتی قرار دارد و از سویی خط شمالی مترو شاهین شهر به اصفهان در این محور است بنابراین ایجاد طرح ویژه در این میدان ضروری بود.

صلواتی با اشاره به اینکه طراحی میدان استقلال در مراحل نهایی است و در آذرماه تکمیل می شود، اظهار داشت: در این راستا آمارگیری علمی از میدان استقلال طی هفته گذشته از لحاظ، جهت های حرکتی، شمارش حجم و مقصد سفر انجام گردید.

وی با بیان اینکه اعتبار لازم برای این پروژه در بودجه امسال پیش بینی شده است، ادامه داد: عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان استقلال تا پایان سال جاری آغاز می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز