خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

اشتغال بیش از ۷ هزار نفردر صنایع سنگ اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۳۲۶

ظرفیت اشتغال در خوشه سنگ در کشور مناسب و هماهنگی بین واحدهای آموزشی و تولیدی با جنبه های بازرگانی مهم است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از دپارتمان سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان گفت: ظرفیت اشتغال در خوشه سنگ در کشور مناسب و هماهنگی بین واحدهای آموزشی و تولیدی با جنبه های بازرگانی مهم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، عباس مقتدایی با اشاره به اینکه در راستای طرح اشتغال زایی خوشه سنگ و فراخوان علاقمندان جهت فعالیت در مشاغل مربوط به سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی مهم است ادامه داد: ظرفیت اشتغال در خوشه سنگ در کشور مناسب است ولی نیاز به هماهنگی بین واحدهای آموزشی و تولیدی با رویکرد بازرگانی دارد.

وی تاکید کرد: هرگونه اقدامات قانونی جهت تسهیل این پروژه نیاز باشداز طرف ایشان قابل پیگیری خواهد بود.

در این بازدید ابوطالب جلالی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان ضمن تشریح طرح ۷۱۰۰ نفر فرصت شغلی در خوشه سنگ اقدامات صورت پذیرفته در آماده سازی تعدادی از علاقمندان و ارائه آموزش های مورد نیاز همچنین معرفی آنان به صندوق مهر امام رضا(ع) جهت دریافت تسهیلات گزارشی را ارائه نمود.

جلالی اعتبار در نظر گرفته شده جهت فاز اول پروژه را ۱۰۰ میلیارد ریال و در صورت آماده سازی سایر بخشهای اشتغال خوشه فوق، آمادگی صندوق مهر امام رضا(ع) در پرداخت را اعلام نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز