خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بانک تجارت در اصفهان:

حذف چالش‌های مالی در گرو آشنایی صنعتگران به قوانین بانکی است

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۹۸۱

صنعتگران ایرانی برای ارتباط بیشتر با بانک‌ها، به آیین‌نامه‌ها و قوانین اشراف داشته باشند تا با شناخت بیشتر، با چالش‌های کمتری مواجه شوند.

مدیرعامل بانک تجارت، ارتباط متقابل این بانک با بخش خصوصی را مطلوب و رو به رشد ارزیابی کرد و گفت: سیاست بانک تجارت کمک به بخش خصوصی در راستای افزایش تولید ملی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، محمدابراهیم مقدم در بازدید از کارخانه‌های تولیدی لوازم خانگی گروه صنعتی انتخاب اظهار داشت: سیاست بانک تجارت کمک بیشتر و بهبود ارتباط با بخش خصوصی است و در این راه برای افزایش حمایت‌ها کاملاً آماده‌ایم.

مقدم خاطرنشان کرد: لازم است صنعتگران ایرانی برای ارتباط بیشتر با بانک‌ها، به آیین‌نامه‌ها و قوانین اشراف داشته باشند تا با شناخت بیشتر، با چالش‌های کمتری مواجه شوند.

مدیرعامل بانک تجارت گروه صنعتی انتخاب را مجموعه‌ای فعال و پیشرفته در جهت ارتقای توانمندی‌های صنعتی کشور دانست و اظهار داشت: این گروه صنعتی با نگاه جامع به تمامی زوایای تولید، باهوش و ذکاوت به تولید پرداخته و فنّاوری روز دنیا را به‌خوبی بومی‌سازی کرده است.

وی ارائه اطلاعات ضروری و مهم از کالاهای تولیدی به مخاطبان را بااهمیت دانست و افزود: هرچه مردم اطلاعات بیشتری از محصولات داشته باشند و بدانند که لوازم‌خانگی ساخته‌شده در گروه صنعتی انتخاب ازلحاظ فنی، پیشرفته و قابل‌رقابت با برندهای خارجی است، بهتر می‌توانند به ارزش کالای ایرانی و تولید ملی پی ببرند و بی‌شک این اجناس می‌تواند جایگزین کالاهای خارجی شود.

مدیرعامل بانک تجارت ساخت اکثر قطعات موردنیاز در لوازم‌خانگی گروه صنعتی انتخاب در داخل گروه را یک افتخار ملی دانست و یادآور شد: وسعت، گستردگی، پیشرفت فنی و کیفیت کنونی در مجموعه نشان می‌دهد که افق‌های پیشرفت و توسعه در این مجموعه وجود دارد و گروه صنعتی انتخاب می‌تواند پروژه‌های بسیار بزرگ‌تری را نیز در دست گرفته و به سرانجام برساند.

مقدم ادامه داد: موقعیت مکانی، نحوه تولید و شرایط کار در این مجموعه صنعتی به‌گونه‌ای است که می‌تواند روند توسعه آینده را تسهیل کند که خوشبختانه پتانسیل لازم نیز در این زمینه وجود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز