خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) ‌ استان اصفهان:

اجرای ۲۰۰ برنامه فرهنگی اجتماعی در هفته بسیج

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۹۸۱

درقانون مجلس شورای اسلامی ساماندهی ۳۰ میلیون بسیجی در کشورمورد تاکید قرار گرفته است که سهمیه استان اصفهان در این زمینه ۲ میلیون نفربسیجی است، خوشبختانه تاکنون بیش از یک میلیون و۵۰۸ هزارنفربسیجی در استان اصفهان ساماندهی شده اند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان، در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج و تشریح مهم‌ترین برنامه‌ها ی سپاه استان اصفهان بااشاره به اینکه بیش از ۲۰۰ برنامه فرهنگی اجتماعی در اصفهان به این مناسبت انجام می شود اظهار داشت: بیش از ۷۰ درصد از برنامه های بسیج ماهیت فرهنگی دارد که این کار بر اساس تدابیر و تاکیدات رهبر معظم انقلاب است که در رده های مقاومت بسیج فعالیت های گسترده فرهنگی انجام می شود و نقش موثری در مقابله با تهاجم فرهنگی دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی، با بیان اینکه به طور کلی بیش از ۴۰۰ برنامه در هفته بسیج در اصفهان برگزار می شود افزود: اولین برنامه این سپاه در هفته بسیج حضور سازمان یافته ۴۵۰ هزار بسیجی استان در قالب حلقه های صالحین در محل های برگزاری نماز جمعه در سراسر استان است.

وی برگزاری ۱۱ یادواره شهدا در سراسر استان اصفهان، اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم، تجلیل از چهره های موفق بسیج مساجد در سطح مساجد استان اصفهان، اجرای گشت های امنیتی جهت گشت های امنت پایدار محلات را از برنامه های دیگر هفته بسیج در استان اعلام کرد.

وی افزود: همزمان با این هفته، برپایی نمایشگاه، تجلیل از خانواده شهدا، تجلیل از بسیجیان نمونه، رونمایی از کتاب، افتتاح پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی و نشست های سیاسی فرهنگی و اجتماعی و برنامه هایی از این قبیل انجام می شود.

سلیمانی؛ با اشاره به دستاوردهای بسیج گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در برابر دشمنان این نظام و انقلاب از دستاوردهای مهم بسیج است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس دستاوردهای فرهنگی و عمرانی و اجتماعی داشت که به اقتدار کشور کمک می کند.

وی با بیان اینکه شعار هفته بسیج امسال(بسیج مظهر عزم ملی و مدیریت جهادی) است که این شعار به تأسی از شعار سال ۹۳ انتخاب شده از سوی رهبر معظم انقلاب مشخص شده است افزود: برگزاری جشنواره مدرسه عشق در فضای مجازی و افتتاح نمایشگاه شکوه مجاهدت که تنها بخشی مختصری از فعالیت‌ها و دستاوردهای بسیج استان را به نمایش می‌گذارد، از مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج در اصفهان است.

وی در ادامه به برخی از برنامه‌های هفته بسیج از جمله سخنرانی فرماندهان بسیج شهرستان‌ها در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه، ملاقات مردمی برای مسئولین سپاه، کوهپیمایی خانوادگی ویژه بسیجیان، تجلیل از حافظان قرآنی برتر بسیجیان و برگزاری نشست‌های روشنگری اشاره کرد.

وی بیان کرد: گردهمایی فرماندهان بسیج دانشجویی، برگزاری جشنواره خلاقیت‌ها و ابتکارات مساجد و محلات و بررسی ۱۱۰ طرح برتر ارائه شده از سوی بسیجیان استان، افتتاح بیش از ۶۰سالن ورزشی و اماکن چند منظوره در سراسر استان و گردهمایی سراسری بسیجیان طلاب از دیگر برنامه‌های مهم اجرایی در هفته بسیج است.

سلیمانی تصریح کرد: همایش شکوه هجرت و تجلیل از برترین و فعالان طرح هجرت استان، گردهمایی خانواده محور و تربیت پایدار در پایگاه‌های بسیج و تجلیل از خانواده‌های شهدای مقاومت از جمله برنامه‌های شاخص هفته بسیج است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز