خبرگزاری کار ایران

معاون اشتغال کمیته امداد استان اصفهان:

ایجاد ۳ هزار و ۷۶۳ طرح اشتغال و خودکفایی در کمیته امداد استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۸۳۲

محل تامین اعتبارات اشتغال کمیته امداد استان اصفهان از محل قرض‌الحسنه بانک‌ها با مبلغی حدود ۲۲۰ میلیارد و ۱۰۶ میلیون ریال بوده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان گفت: ۳ هزار و ۷۶۳ طرح اشتغال و خودکفایی در طی هفت ماهه گذشته در کمیته امداد استان اصفهان ایجاد شده است.

به گزارش ایلنا، ملکوتی‌خواه با اشاره به فعالیت‌های هفت ماهه گذشته در بخش اشتغال و خودکفایی اظهار کرد: تعداد کل طرح‌های هفت ماهه گذشته ۳هزار و ۷۶۳ طرح بوده است که بالغ بر ۲۹ میلیارد و۲۵۴ میلیون ریال هزینه در بر داشته است که ۱۵۰ مورد آن مربوط به طرح‌های تبدیلی بوده است.

وی این نوع طرح‌های اجرا شده را در سرفصل کشاورزی، شیلات، صنایع دستی، فعالیت‌های صنعتی و معدنی، خدمات دانست، افزود: ۲ هزار و ۴۱۲ مورد از این طرح‌ها مربوط به طرح‌های خودکفایی بوده است که ۵۸ مورد طرح در کشاورزی وباغداری، ۸۶۱ مورد در دامپروری، دو مورد شیلات، ۱۷۸ مورد صنایع دستی، ۳۲۳ مورد خدمات انجام شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان به ۹۹۵ مورد طرح توان‌افزایی در بخش اشتغال اشاره و گفت: ۲۴ مورد طرح در بخش کشاورزی وباغداری، ۱۰۰ طرح دامپروری، ۶۴۴ طرح صنایع دستی و فعالیت‌های صنعتی و معدنی۱۹۶ مورد و خدمات ۳۰ مورد بوده است.

وی همچنین به ۳۵۶مورد طرح کارانگیزی اشاره کرد و افزود: ۳۹ مورد کشاورزی وباغداری، ۱۳۴ مورد دامپروری، ۶۹ مورد صنایع دستی، ۱۰۳ مورد فعالیت‌های صنعتی ومعدنی و سایر خدمات ۱۱ مورد بوده است.

ملکوتی‌خواه محل تامین طرح‌های اشتغال را از پنج منبع محل اعتبارات کمیته امداد، محل قرض‌الحسنه بانک‌ها، تلفیق کمیته امداد و بانک‌ها و از محل طرح ویژه توسعه کشاورزی و محل صندوق توسعه ملی عنوان کرد.

وی اضافه کرد: بیشترین محل تامین اعتبارات اشتغال از محل قرض‌الحسنه بانک‌ها با مبلغی حدود ۲۲۰ میلیارد و ۱۰۶ میلیون ریال بوده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان اظهار امیدواری کرد که تا پایان سال جاری حداکثر اعتبارات ابلاغی مصوب کارگروه اشتغال به این معاونت اختصاص پیدا کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز