خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به پیگیری پرونده اسید پاشی اصفهان:

تلاش‌ رسانه‌های خارجی در جهت ترویج فضای ناامنی در کشور است

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۵۴۲

با مشخصات ارائه شده از قربانیان و آنهایی که در معرض تهدید قرار گرفته بودند، تصویری از متهم، ترسیم و تصویرنگاری شده و آن را بررسی می کنیم. این عکس‌ها تنها به عنوان سرنخ‌ هستند و ما فعلا نمی‌توانیم در این خصوص مطلبی را قطعی اعلام کنیم چرا که متهم، هیچ جا با چهره باز دیده نشده است و ما تمام سرنخ‌ها را دنبال می‌کنیم و امیدواریم به زودی به نتیجه برسیم.

فرمانده نیروی انتظامی، با اشاره به عدم اقبال مردم از فراخوان تجمعات به بهانه اسیدپاشی دراصفهان، گفت: عکس‌های تصویرنگاری شده از متهم اسیدپاشی در اصفهان، تنها به عنوان سرنخ‌ هستند و ما فعلا نمی‌توانیم در این خصوص، مطلبی را قطعی اعلام کنیم، چرا که متهم در همه‌جا با چهره باز، دیده نشده است و ما تمام سرنخ‌ها را دنبال می‌کنیم و امیدواریم به زودی به نتیجه برسیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سردار احمدی مقدم در حاشیه همایش پدافند غیرعامل، در خصوص آخرین تحقیقات مرتبط با حوادثاسید‌پاشی در اصفهان گفت: همچنان در حال بررسی موضوع و سرنخ‌ها هستیم و هنوز به نتیجه قطعی نرسیده‌ایم.

احمدی مقدم درخصوص انتشار تصویری از متهم احتمالی اسیدپاشی تصریح کرد: با مشخصات ارائه شده از قربانیان و آنهایی که در معرض تهدید قرار گرفته بودند، تصویری از متهم، ترسیم و تصویرنگاری شده و آن را بررسی می‌کنیم. این عکس‌ها تنها به عنوان سرنخ‌ هستند و ما فعلا نمی‌توانیم در این خصوص مطلبی را قطعی اعلام کنیم چرا که متهم در همه جا با چهره باز دیده نشده است و ما تمام سرنخ‌ها را دنبال می‌کنیم و امیدواریم به زودی به نتیجه برسیم.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره دستگیری مظنونانی در خصوص این حادثه افزود: اگر کسی دستگیر شود و اعتراف کند و ما در این باره به قطعیت برسیم، حتما به سرعت به رسانه‌ها و افکار عمومی اطلاع رسانی می‌کنیم. ممکن است از هر کسی به موجب‌ ظن و گمان، تحقیقاتی صورت بگیرد اما به معنای این نیست که این افراد عامل اسیدپاشی هستند.

وی ادامه داد: ما حتی در اصفهان حادثه‌ای داشتیم که خانمی ادعا کرده بود مورد اسید‌پاشی قرار گرفته، اما پس از تحقیقات از وی مشخص شد، مایع شوینده توسط این فرد به روی خودش ریخته شده اما این خانم برای جلب نظر دیگران و هیاهو راه انداختن، ادعای اسیدپاشی کرده بود. این مسئله آنقدر پیچیده نیست که با انجام دادن دو سه حادثه در اصفهان، تمام مردم احساس ناامنی کنند.

احمدی‌مقدم اظهار داشت: ما در اصفهان فضا را تحت کنترل خود داریم تا حادثه دیگری اتفاق نیفتد و با قوت نیز به دنبال کشف مسئله هستیم اما منتظریم تا پرونده به پایان خود برسد.

فرمانده ناجا در خصوص فراخوان تجمعات در واکنش به اسیدپاشی در اصفهان تصریح کرد: هر تجمعی باید با مجوز قانونی باشد و پلیس به هیچ وجه اجازه تجمع غیرقانونی را نمی‌دهد؛ البته تمام این تلاش‌ها منشاء واحد دارد که به دنبال ترویج فضای ناامنی در کشور هستند. خوشبختانه هیچکدام از این فراخوان‌ها با اقبال چندانی روبرو نشده است.

فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد: ما درهیچ شهر دیگری چنین حادثه‌ای نداشتیم، در تهران نیز یک نفر اقدام به تهدیداتی در این رابطه کرده بود که دستگیر شد. متأسفانه افرادی با انگیزه شوخی، ماجراجویی، آزار و اذیت و آب به آسیاب دشمن ریختن، خیال می‌‌کنند که می‌توانند فضای ناامنی را در کشور ایجاد کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز