خبرگزاری کار ایران

افتتاح نخستین مرکز آموزش عالی رسته‌ای پدافند هوایی اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۶۲۵

تربیت مدیران اجرایی و میانی، آموزش رفتار و فرهنگ سازمانیو رشد و بالندگی سازمانی از اهداف تاسیس نخستین مرکز آموزشی عالی رسته‌ای پدافند هوایی اصفهان است.

فرمانده قرار‌گاه پدافند مرکزی شهید نصر اصفهانی گفت: در سال فرهنگ و مدیریت جهادی امروز شاهد حرکت جهادی در خصوص مقولهٔ فرهنگ د ر منطقه پدافند هوایی اصفهان هستیم.

به گزارش ایلنا از اصفهان، امیر سرتیپ جوکار با اشاره به اینکه اهمیت کار مدیران اجرایی در منطقه پدافند هوایی بر هیچ کس پوشیده نیست، اظهار داشت: تربیت مدیران اجرایی و میانی، آموزش رفتار و فرهنگ سازمانی، و رشد و بالندگی سازمانی از جمله اهداف تاسیس نخستین مرکز آموزشی عالی رسته‌ای پدافند هوایی اصفهان است.

وی با تصریح اینکه مرکز آموزش عالی رسته‌ای پدافند هوایی اصفهان بامساحت هزار متر و چهارصد متر مربع زیر بنا ساخته شده است، افزود: برای ساخت این مجموعه یک میلیارد و دویست میلیون تومان اعتبار اولیه لحاظ شده بود که با مدیریت و صرفه جویی در منطقه پدافند هوایی اصفهان توانستیم با ۵۰درصد این مبلغ این مرکز رابه بهره براری برسانیم.

فرمانده منطقه مرکزی قرارگاه هوایی خاتم الانبیاءاصفهان تصریح کرد: در عرصهٔ جنگ نظامی و عملیات امروز جهان اگر به یک موفقیت دست یافته‌ایم ۵۰درصد آن را مرهون زحمات طراحان عملیات و ۵۰درصد دیگر را نیز حاصل تلاش مدیران میانی و اجرایی سازمان‌های نظامی هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز