خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس مجلس مجارستان:

توسعه گردشگری زمینه خوبی برای همکاری‌های دوجانبه اصفهان و مجارستان است

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۹۰۱

مایل به تحکیم روابط و افزایش همکاری در زمینه مناسبات اقتصادی، توسعه توریسم، تبادل دانشجو و آموزش‌های کوتاه مدت مجارستان با اصفهان هستیم.

نایب رئیس مجلس مجارستان، در دیدار با استاندار اصفهان، با بیان اینکه کشورش عضو اتحادیهٔ اروپاست، افزود: با سیاست‌های جدید ایران در ارتباطات خارجی، وظایف ما در این اتحادیه مانعی برای همکاری‌های مشترک نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، یانوش لاتورسای، به ظرفیت‌های بالای اصفهان اشاره کرد و افزود: مساحت جغرافیایی این استان به اندازهٔ کل کشور مجارستان است و این همکاری‌های دوجانبه اهمیت زیادی برای دو طرف خواهد داشت.

نایب رئیس مجلس مجارستان از اصفهان به عنوان یکی از زیبا‌ترین شهرهای ایران یاد کرد و افزود: با توجه به ظرفیت‌های بالای استان اصفهان مایل به تحکیم روابط و افزایش همکاری در زمینهٔ مناسبات اقتصادی، توسعهٔ توریسم، تبادل دانشجو و آموزش‌های کوتاه مدت هستیم.

وی به حضور گردشگران مجارستانی در اصفهان اشاره کرد و افزود: مردم این کشور برای استان اصفهان ارزش زیادی قائل هستند و توسعهٔ گردشگری زمینهٔ بسیار خوبی برای همکاری‌های دوجانبه است.

نایب رئیس کشور مجارستان نیز ضمن استقبال از حضور هیات‌های اقتصادی این کشور و همکاری‌های دو جانبه با اتاق بازرگانی استان، آمادگی میزبانی از این استان را برای برگزاری هفتهٔ فرهنگی اصفهان دربوداپست اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز