خبرگزاری کار ایران

جشن بزرگ تجلیل از کارکنان بازنشسته دانشگاه صنعتی اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۵۸۰

در این آئین باشکوه بیش از یک هزار و ۴۰۰ نفر از کارکنان بازنشسته دانشگاه صنعتی اصفهان و نیز خانواده‌های آنان، برای نخستین بار مورد تجلیل قرار گرفتند.

جشن تکریم و تجلیل از کارکنان بازنشسته دانشگاه صنعتی اصفهان با عنوان «شوق دیدار» با حضور پرشور بیش از یک هزار و ۴۰۰ نفر از بازنشستگان و خانواده آنان در تالار شیخ بهایی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، در این مراسم، رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به اینکه امروز پیشکسوتان، بزرگان و بازنشستگان عزیز دانشگاه صنعتی اصفهان به خانه خودشان آمده‌اند گفت: جایگاه ارزشمند کنونی این دانشگاه و دستیابی آن به درجات بزرگی از علم و دانش و قله‌های رفیع افتخار، مدیون و مرهون زحمات همه کسانی است که در طول چهار دهه گذشته در راه اعتلای همه جانبه این دانشگاه تلاش کرده‌اند.

سید محمود مدرس هاشمی؛ تکریم آحاد خانواده بزرگ دانشگاه صنعتی اصفهان را یکی از برنامه‌های مهم مدیریت دانشگاه دانست و ابراز امیدواری کرد: برگزاری این جشن باشکوه با هدف تجلیل و تقدیر از بازنشستگان این دانشگاه موجب زنده شدن خاطرات خوب برای دوستان و همکاران سالیان گذشته شود.

وی با تأکید بر اینکه دانشگاه صنعتی اصفهان همواره در بین دانشگاه‌های بر‌تر کشور قرار داشته است گفت: خوشبختانه امروز این دانشگاه نه تنها در سطح کشور بلکه در قاره آسیا و دنیا نیز از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و با تلاش‌های شما و همه دانشگاهیان در تمامی این سالها، اکنون قریب به ۱۲ هزار دانشجو و ۵۰۰ عضو هیئت علمی در دانشکده‌ها و پژوهشکده‌های متعدد مشغول فعالیت‌های علمی و پژوهشی هستند.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به افتخارات ارزشمند این دانشگاه در عرصه‌های علمی و پژوهشی افزود: نخستین حضور دانشگاه صنعتی اصفهان در بین ۴۰۰ دانشگاه بر‌تر جهان، قرار گرفتن در میان یکصد دانشگاه بر‌تر جوان دنیا و همچنین قرارگیری در میان یکصد دانشگاه بر‌تر آسیا نشان دهنده رشد چشمگیر این دانشگاه در حوزه‌های مختلف پژوهشی، آموزشی و صنعتی است.

مدرس هاشمی در ادامه از تشکیل کانون بازنشستگان دانشگاه صنعتی اصفهان در آینده نزدیک خبر داد و اضافه کرد: این دانشگاه همواره برای اعتلای خود نیازمند در اختیار گرفتن تجربیات ارزشمند شما پیشکسوتان به صورت فردی و یا از طریق دفتر بازنشستگان است.

وی، با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۴۴ شهید گلگون کفن دانشگاه صنعتی اصفهان و نیز تمامی کارکنانی که طی سالهای گذشته در این دانشگاه شاغل بوده‌اند و دار فانی را وداع گفته‌اند، ابراز امیدواری کرد دانشگاهیان دانشگاه صنعتی اصفهان همواره ادامه دهنده راه همه کسانی باشند که شرایط افتخارآفرینی‌های متعدد را برای این دانشگاه فراهم کرده‌اند.

سخنرانی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی اصفهان، پخش ویدئوکلیپ بازنشستگان دانشگاه، خاطره‌گویی تعدادی از پیشکسوتان و اجرای گروه‌های هنری از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

گفتنی است: در این آئین باشکوه بیش از یک هزار و ۴۰۰ نفر از کارکنان بازنشسته دانشگاه صنعتی اصفهان و نیز خانواده‌های آنان، برای نخستین بار مورد تجلیل قرار گرفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز