خبرگزاری کار ایران

امام جمعه اصفهان در همایش استانی سی امین سالگرد تأسیس وزارت اطلاعات:

توانمندی نیروهای اطلاعاتی کشور به قدری است که دشمنان جرأت کوچک‌ترین نگاه چپ را به کشور ندارند

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۱۹۰

وظیفه همه مردم این است که با سربازان گمنام امام زمان و نیروهای اطلاعاتی کشور در عرصه خبررسانی و اطلاع‌رسانی همکاری و همگامی کنند.

امام جمعه اصفهان گفت: وظیفه همه مردم این است که با سربازان گمنام امام زمان و نیروهای اطلاعاتی کشور در عرصه خبررسانی و اطلاع‌رسانی همکاری و همگامی کنند چرا که بدون شک وزارت اطلاعات هم بدون همکاری مردم نمی‌توانست در طول سه دهه گذشته به چنین موفقیت‌های بزرگی دست یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد در همایش استانی سی امین سالگرد تأسیس وزارت اطلاعات استان اصفهان که با حضور وزیر دادگستری، نیروهای حراستی ارگان‌های دولتی و خصوصی، طلاب، روسای حوزه‌های علمیه خواهر و برادرو مسئولان استانی در سالن کوثر ارتش برگزار شد، گفت: امروز شاهد حضور آگاهانه و زیبای سربازان گمنام امام زمان(عج)، وزارت اطلاعات در مواجهه با دشمنان هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان تاکید کرد: ما باید با همکاری، اعتمادسازی مردم و وزارت اطلاعات را در جامعه نهادینه کنیم. امروز به حول و قوه الهی با توکل بر خداوند قدرت و توانمندی نیروهای نظامی؛ امنیتی و اطلاعاتی کشور به میزانی است که دشمنان جرأت کوچک‌ترین نگاه چپ را به کشور ندارند.

وی با اشاره به اینکه اگر ما در مسائل سیاسی و امنیتی همگام، همکار و کمک اطلاعات نباشیم شاهد عزتمندی نظام نخواهم بود، اظهار داشت: کارکنان وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان به خوبی از میزان حساسیت فعالیت کاری خود با خبر هستند و آگاهی دارند.

وی اشاره‌ای به موفقیت بزرگ وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان در منهدم ساختن و نابود کردن منافقین در اوایل انقلاب اسلامی کرد. روایاتی را در باب ضرروت امنیت از زمان پیامبر اسلام نقل کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز