خبرگزاری کار ایران

آغاز به کارنهمین جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج اقشار در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۱۵۹

آئین افتتاحیه نهمین جشنواره فرهنگی ورزشی نواحی و سازمان‌های بسیج اقشار سپاه صاحب‌الزمان(عج) در سالن شهدای مخابرات اصفهان با حضور ورزشکاران بسیجی و مسئولان استانی برگزار شد.

نهمین جشنواره فرهنگی ورزشی نواحی و سازمان‌های بسیج اقشار سپاه صاحب‌الزمان(عج) به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی و یاد و خاطره ۲۵۰۰ شهید نجف‌آباد و هم‌چنین شهدای طلاب و روحانیون برگزار می‌شود که نخستین برنامه استانی است که به صورت مجتمع با حضور ۱۲ قشر از اقشار بسیج محلات، دانشجویی، دانش آموزی، عشایر، کارمندی، کارگری، اساتید، رسانه، طلاب و روحانیون، پزشکان، فرهنگیان و جانبازان در رشته‌های تیمی و انفرادی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، این دوره از جشنواره در ۱۴ رشته ورزشی و با حضور ۳۲۰۰ نفر ورزشگار و کادر فنی در ۳۷ مکان ورزشی در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

در این دوره از مسابقات بسیج اقشار استان اصفهان در ۳۸ سالن ورزشی در رشته‌های دو ومیدانی، تنیس، ورزش‌های باستانی، والیبال، تیراندازی، شنا، آمادگی جسمانی، فوتسال، طناب‌کشی و طناب‌زنی، کنگ‌فو و تکواندو با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

در این آئین گروه سرود مولا و گروه باستانی‌کاران به اجرای برنامه پرداختند و هم‌چنین وب سایت باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت نیز راه‌اندازی شد.

در آئین افتتاحیه نهمین جشنواره فرهنگی ورزشی نواحی و سازمان‌های بسیج اقشار سپاه صاحب‌الزمان(عج) از حمیدرضا دادفر دارنده مدال نقره مسابقات اینچئون در رشته ووشو و از تباشیدی رئیس هیئت مدیره شرکت شیمیائی ریف تجلیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز