خبرگزاری کار ایران

همزمان با برپایی اجلاس میراثفرهنگی ناملموس؛

نمایشگاه بین المللی صنایع دستی در باغ موزه چهلستون برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۱۹۹

همزمان با برگزاری اجلاس بین المللی میراثفرهنگی ناملموس نمایشگاه بین المللی هنرهای سنتی و صنایع دستی با عنوان غدیر در باغ موزه جهانی چهلستون برگزار می‌شود.

مدیر کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: همزمان با برگزاری اجلاس بین المللی میراثفرهنگی ناملموس نمایشگاه بین المللی هنرهای سنتی و صنایع دستی در باغ موزه جهانی چهلستون برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان؛ " فریدون الهیاری " اظهار داشت: با توجه به اینکه حوزه صنایع دستی و هنرهای سنتی در خصوص میراثفرهنگی ناملموس نقش مهمی دارد معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی استان اصفهان اقدام به برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در چهلستون کرده است.

وی افزود: در این نمایشگاه که به مناسبت عید غدیر خم و با نام حضرت علی(ع) برگزار می گردد، ۱۱۰ غرفه پیش بینی شده است.

الهیاری اذعان داشت: آثار به نمایش در آمده در این نمایشگاه در رشته های صنایع دستی و هنرهای سنتی ثبت شده در فهرست میراثناملموس کشور قرار دارند..

وی تصریح کرد: غرفه‌داران خارجی از کشورهای روسیه، برزیل و چین و غرفه داران داخلی از همه استانهای سراسر کشور هستند.

لازم بذکر است این نمایشگاه از ۱۶ تا ۲۰ از ساعت ۹الی ۱۲در نوبت صبح و بعد ازظهر از ساعت ۱۵ الی ۱۹ در باغ موزه چهلستون دایر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز