خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان تاکید کرد:

اقتدار، عزت و رحمت سه محور اصلی فعالیت‌های نیروی انتظامی است

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۲۰۴

حفظ آرامش و امنیت برای آحاد مردم کشور، وظیفه نیروی انتظامی است بوده و باید این امنیت در یک فضای آرام با آرامش خاطر نهادینه شود تا در بستر این آرامش، از جان و مال و آبروی شهروندان حفظ و حراست شود.

استاندار اصفهان، صبح امروز در حاشیه صبحگاه مشترک نیروی انتظامی استان اصفهان در جمع خبرنگاران گفت: وقتی از وظایف حکومت‌ها صحبت می‌شود، پنج تا شش مقوله مطرح می‌شود که امنیت، روابط خارجی، مسایل اقتصادی و… از مهم‌ترین آن‌ها است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، رسول زرگر‌پور اظهار داشت: امنیت بستر توسعه است و هر نوع توسعه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی باید در بستر امن اجتماعی صورت پذیرد.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه در جمهوری اسلامی ایران به موضوع امنیت نگاه ویژه‌ای شده است، تصریح کرد: حکومت‌ها در جهت ایجاد امنیت، تلاش زیادی می‌کنند و مقام معظم رهبری نیز بر وجود امنیت در ایران تاکید فراوانی دارند و تا امنیت اجتماعی حاصل نشود، امنیت اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و… تأمین نمی‌شود، لذا باید به مقوله معنویت در ایجاد امنیت توجه ویژه‌ای شود که این موضوع در سازمان پلیس ایران خیلی جدی و عمیق پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: حفظ آرامش و امنیت برای آحاد مردم کشور وظیفه نیروی انتظامی بوده و باید این امنیت در یک فضای آرام با آرامش خاطر نهادینه شود تا در بستر این آرامش، از جان و مال و آبروی شهروندان حفظ و حراست شود.

استاندار اصفهان بیان کرد: تمام این تلاش‌ها برای روز آمد شدن نیروی انتظامی علاوه بر ایجاد امنیت، حفظ بنیادی معنویت هم هست و رهبر معظم انقلاب نیز با تاکید بر حفظ معنویت در بین نیروهای انتظامی، کلید موفقیت این نیرو را بالا بردن روح معنوی بین اعضای این نهاد بیان کردند.

زرگر‌پور خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی باید با سه محور اصلی اقتدار، عزت و رحمت به فعالیت‌هایش بپردازد و این سه اصل در کشور به خوبی بین نیروهای پلیس نهادینه شده، به طوری که اکنون در کشوری که دور و بر آن را حمام خون گرفته است، سطح امنیت و احساس وجود امنیت خیلی بالا است.

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته ناجا و تشریح گزارشی از عملکرد شش ماهه این نهاد در سطح شهرستان اظهار داشت: بروز انواع جرائم شامل سرقت‌ها، ناامنی‌ها، مزاحمت‌ها و مواد مخدر به علت همکاری خوب و صمیمی مردم و خانواده‌ها با نیروی انتظامی، فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی و آشنایی مردم و نسل جوان در این شهرستان طی یک سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است.

سرهنگ پاسدار علی بنی آدمی از افزایش ۶۱ درصدی کشف سرقت در شهرستان خبر داد و با بیان اینکه سرقت به عنف در شهرستان ۲۰۰ درصد کاهش یافته استT تصریح کرد: در این ۶ ماه، ۱۰۴ فقره سرقت کشف، ۶ باند سرقت منهدم و ۱۳ نفر در این ارتباط دستگیر شده‌اند.

همزمان برنامه‌های هفته ناجا از ۱۴ مهرماه جاری با شعار «پلیس، تلاش جهادی، کارآمدی و اقتدار» آغاز می‌شود و تا ۲۰ مهرماه ادامه دارد که بیش از ۵۰ ویژه برنامه مختلف در سطح یگان‌های نیروی انتظامی در سراسر شهرستان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز