خبرگزاری کار ایران

در یادواره شهدای کارگر شهرستان خوانسار مطرح شد:

امنیت یکی از برکات و آثار مهم شهدا است

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۴۸۹

امروز به برکت خون شهدا، از امنیتی برخورداریم که در هیچ جای دنیا نمونه آن را سراغ نداریم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان در یادواره شهدای کارگر خوانسار افزود: شهدا با تقدیم جان خود باعثعزت اسلام و تشیع در جهان شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، غلامعلی قادری افزود: امروز به برکت شهدا ما می‌توانیم در هر جای دنیای با اقتدار حرفمان را بزنیم و حضور مفیدی برای شکل گیری جهان اسلام داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه همواره باید از شهدا یاد کنیم و یاد آنان باید چراغ راه ما باشد، تصریح کرد: امروز به برکت خون شهدا، از امنیتی برخورداریم که در هیچ جای دنیا نمونه آن را سراغ نداریم.

مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان اصفهان رشادت، شجاعت و دلاوری رزمندگان اسلام را یکی از مهم‌ترین دلایل این امنیت برشمرد و بیان داشت: اگر این رشادت‌ها نبود، قطعاً این امنیت وجود نداشت.

وی یادآور شد: درایت حضرت امام(ره) و رهبری با کفایت نیز از دلایل و مولفه‌های دیگر این امنیت است.

قادری تاکید کرد: پاکباز و رشادت رزمندگان اسلام و دلاورمردان در دفاع مقدس بر اساس اعتقادات شکل گرفته از موازین دینی و شرعی، دلیل دیگر وجود این امنیت است و این مانع از آن شد که یک وجب از خاک میهن توسط دشمن غصب شود.

یادواره شهدای کارگری شهرستان خوانسار، به همت پایگاه مقاومت بسیج کارگری شهید رفعتی و همکاری فرماندهی سپاه ناحیه خوانسار و حوزه شهید صادقی، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کارخانجات شهرک صنعتی خوانسار، هیئت امنای شهرک صنعتی، خانه صنعت، معدن و تجارت و شهرداری خوانسار با حضور اقشار مختلف مردم خوانسار به ویژه کارگران شهرستان و همچنین مسئولین شهرستان و مدعوین استان در سالن شهرداری برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز