خبرگزاری کار ایران

زنگ نماز در مدارس فولاد شهر نواخته شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۷۹۱

در اولین هفته از آغاز سال تحصیلی جدید در تمامی مدارس فولادشهر، زنگ نماز نواخته شد.

با حضور امام جمعه فولادشهر، شهردار، مدیران و معلمان مدرسه زنگ نماز به صورت نمادین در هنرستان پسرانه خوارزمی نواخته شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، امام جمعه فولادشهر بعد از اقامه نماز ظهر و عصر با اشاره به اقدامات مثبت و ارزنده صورت گرفته درسطح شهر، گفت: بواسطه مدیریت کارآمد شاهد تحولات فرهنگی خوبی در سطح شهر هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین محمود آبادی در ادامه خطاب به دانش آموزان گفت: شما سرشار از نیروی نوجوانی و جوانی هستید بر همین اساس در کنار این شور و هیجان در کسب علم و دانش و آداب و رفتار دینی و اجتماعی خود کوشا باشید.

امام جمعه فولادشهر با بیان این مطلب که همه انبیا و اولیاء آمدند تا افق دید ما را نسبت به این دنیا وسیع‌تر کنند، اظهار داشت: متاسفانه دشمن با برنامه‌ها و اقداماتی که در پیش گرفته برآن است تا نگاه بشر را مادی کند و باورهای دینی و مذهبی را در بین جوانان کمرنگ سازد.

حجت الاسلام و المسلمین محمود آبادی امام جمعه فولادشهر اظهار داشت: با تلاش و کوشش خود به نحو احسن مدارج علمی را توام با تهذیب روح و نفس طی نموده و در ساختن آینده‌ای روشن و ایرانی آباد نقش ارزنده‌ای داشته باشید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز