خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان:

اختصاص ۵ میلیارد ریال اعتبار برای اصلاح شبکه آب شهرستان بادرود

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۶۵۳

فاز یک طرح توجیهی اجرای شبکه فاضلاب در بادرود به پایان رسیده است و با تأمین منابع مالی طرح شبکه فاضلاب این شهرستان نیز اجرایی خواهد شد.

نماینده مردم شهر نطنز و بادرود در مجلس شورای اسلامی در بازدید از تأسیسات آبفای بادرود گفت: مسئولین امر در شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان پیرامون اجرای طرح‌های آب و فاضلاب در این منطقه بسیار خوب عمل کردند و اجرای این پروژه‌ها در بخش بادرود به سرعت در حال اجراست.

به گزارش ایلنا از اصفهان، فیروزی اظهارداشت: از آن جایی که روستاهای منطقه بادرود بسیار پرجمعیت هستند اعتبارات ویژه‌ای جهت ابرسانی به مجتمع‌ها در روستا‌ها درنظر گرفته شود.

وی افزود: حفر ۲ حلقه چاه در بادرود توانست تا حدودی مشکلات کم آبی را در این منطقه برطرف کند. این درحالیست که یکی از مطالبات مردم شهرستان بادرود اجرای شبکه فاضلاب است که انتظار می‌رود با آغاز طرح مطالعاتی شبکه فاضلاب اجرای آن هم هرچه زود‌تر در دستور کار قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در این بازدید گفت: در سال‌های گذشته تأمین آب شرب شهرستان بادرود با چالش‌هایی مواجه بوده است که با حفر ۲ حلقه چاه و احداثمخزن آب مشکل تأمین آب شرب این منطقه برطرف شد و بابت اجرای تأمین آب شرب پایدار شهر بادرود بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال هزینه شد.

امینی اذعان داشت: در حال حاضر شهرستان بادرود به لحاظ کمی و کیفی در تأمین آب شرب با مشکل مواجه نیست و طرح مطالعاتی آب زاینده رود به بادرود در صورت تأمین اعتبارات در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی به آغاز طرح مطالعاتی شبکه فاضلاب در بادرود اشاره و تصریح کرد: فاز یک طرح توجیهی اجرای شبکه فاضلاب در بادرود به پایان رسیده است و مطمئناً با تأمین منابع مالی اجرای شبکه فاضلاب در بادرود در دستور کار قرار می‌گیرد.

امینی با بیان اینکه اصلاح شبکه فرسوده آب بادرود یکی از اولویت هاست ادامه داد: هم اکنون ۵ میلیارد ریال به منظور اصلاح شبکه فرسوده آب شهر بادرود از اعتبارات جاری آبفای استان درنظر گرفته شده است که این امر به منظور جلوگیری از پرت آب لحاظ شده است.

وی خاطر نشان کرد: تمام تلاش فعالان صنعت آب و فاضلاب در سطح استان این است که با ارتقای سطح خدمات از لحاظ کمی و کیفی افزایش رضایت‌مندی مردم فراهم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز