خبرگزاری کار ایران

بازدید معاون برنامه‌ریزی استانداری اصفهان از پروژه‌های راهسازی غرب استان:

با راه‌اندازی تونل خوانسار، مسیر اصفهان به استان مرکزی کوتاه‌تر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۲۳۱

معاون برنامه‌ریزی استانداری اصفهان به همراه مدیرکل راه و شهرسازی استان از مهم‌ترین پروژه‌های راهسازی غرب استان در شهرستان‌های فلاورجان، لنجان، فریدن، خوانسار و بوئین میاندشت بازدید کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در بازدید از پروژه‌های راهسازی غرب استان ضمن بازدید از پروژه باند دوم زرین‌شهر – سفیددشت، این مسیر را پل ارتباطی استان‌های چهارمحال و بختیاری، خوزستان و بوشهر دانست و با توجه به ترافیک بالای این محور بر تسریع این پروژه تاکید کرد و گفت: این مسیر به عنوان کوتاهترین مسیر به اهواز و بوشهر می‌باشد و طول این پروژه ۲۰ کیلومتر تا حوزه استحفاظی استان چهارمحال و بختیاری است که مراحل ۵/۱۸ کیلومتر آن به پایان رسیده و در صورت آزاد سازی چند کیلومتر باقیمانده بقیه مراحل نیز انجام خواهد شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، محمود محمودزاده در بازدید از تونل خوانسار با مهم خواندن این پروژه اظهار داشت: با احداثاین پروژه در واقع دسترسی استان مرکزی از سمت خمین به استان اصفهان آسانتر خواهد شد.

وی کل طول این تونل را ۱۲۰۰متر با ۴ کیلومتر راهسازی راه‌های ارتباطی آن عنوان و تصریح کرد: تاکنون ۴۰۲ متر از طرف ورودی تونل و حدود ۷۰ متر از طرف خروجی حفاری شده که با ۹۰ درصد خاکبرداری و ۸ هزار مترمکعب خاکریزی در مجموع حدود ۴۷۷ متر حفاری تونل انجام شده است.

محمودزاده از مشکلات مهم اجرای این پروژه را بافت سنگ، مشکلات زمین‌شناسی و سختی سنگ دانست.

همچنین در این بازدید یکروزه پروژه‌های پل گردنه آبنیل، تقاطع غیرهمسطح بوئین میاندشت - افوس، محور دامنه – خوانسار و روکش آسفالت و لکه‌گیری محور نجف آباد - داران(دو راهی سد) مورد بازدید قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز