خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر اصفهان اعلام کرد:

دستگیری سردسته باند سارقان ۵ استان کشور در شاهین شهر

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۱۷۶

سردسته یک باند سرقت خانوادگی که تحت تعقیب پنج استان کشور بود دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه اصفهان گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد منزل در این شهرستان که همگی به طرز ماهرانه‌ای رخ داده بود، موضوع شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سرهنگ غلامعباس بلفکه افزود: با جمع آوری مدارک مستند ماموران پی به رد پایی فردی که به صورت مقطعی از پارسال ساکن شاهین شهر بوده برده و تحقیقات خود را برای رسیدن به نتیجه نهایی که‌‌ همان کشف سرقت‌ها و دستگیری سارق بود ادامه دادند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه این فرد به صورت یک باند و خانوادگی در ارتکاب سرقت فعالیت داشت، تصریح کرد: اعضاء این باند با مسافرت به شهرهای مختلف کشور و با سکونت مقطعی منازل مورد نظر را شناسایی پس از دستبرد، اموال آن را سرقت می‌کردند.

سرهنگ بلفکه با بیان اینکه متهم اصلی بهمراه خانواده‌اش تحت تعقیب پلیس آگاهی پنج استان کشور شامل استان‌های قم –اراک –یزد - آذربایجان غربی – اصفهان و شهرستانهای مجاور اصفهان بوده، افزود: اخیرا خانواده وی با تلاش مأموران پلیس آگاهی استان قم دستگیر ولی خود این فرد متواری بود که خوشبختانه پلیس آگاهی شهرستان شاهین شهر با اقدامات خاص پلیسی طی چند هفته تعقیب و مراقبت موفق شدند با هماهنگی قضایی و شناسایی مخفیگاه متهم، وی را نیز در یک عملیات غافلگیرانه در شهر کرج دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان منتقل کنند.

او درباره اعتراف متهم به ۳۵ فقره سرقت منازل که به‌ همراه و همدستی خانواده‌اش در شاهین شهر مرتکب شده بود، خاطر نشان کرد: با دستگیری آخرین عضو که سردسته اصلی این باند بود پرونده بسته و متهم تحویل مرتجع قضایی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز