خبرگزاری کار ایران

امام جمعه اصفهان در مراسم رژه نیرو های مسلح:

دشمن، جرأت نگاه چپ کردن به خاک ایران را ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۹۷۶

دفاع جانانه قشرهای مختلف مردم در هشت سال دفاع مقدس، باعثشد که امروز دشمن جرئت نگاه چپ کردن به خاک ایران را نداشته باشد.

امام جمعه اصفهان با اشاره به اینکه دفاع مقدس، روحیه خودباوری را در ملت ایران تقویت کرد، تصریح کرد: پیشرفت‌های نظامی ایران، عامل بُهت و تعجب دشمن شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، آیت الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد در مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در اصفهان در ۳۱ شهریور ماه با اشاره به اینکه دشمن، هر از گاهی، حرف حمله به ایران را مطرح می‌کند، تأکید کرد: دفاع جانانه قشرهای مختلف مردم در هشت سال دفاع مقدس، باعثشد که امروز دشمن جرئت نگاه چپ کردن به خاک ایران را نداشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: در دفاع مقدس به جهانیان و به خصوص ملت‌های مسلمان نشان دادیم که می‌توان با قدرت اراده و ایمان و پیروی از مرجعیت بر تمامی ابرقدرت‌ها غلبه کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نیز باید دشمن‌شناس باشیم، گفت: بزرگداشت هفته دفاع مقدس کمتر از دهه فجر نیست، اگر دفاع مقدس نبود، انقلاب اسلامی هم نبود. ارزش‌های دفاع مقدس باید به شیوه‌های جذاب به نسل‌های سوم و چهارم انقلاب منتقل شود.

آیت الله طباطبایی‌نژاد با اشاره به اینکه نسل سوم و چهارم انقلاب، دوران انقلاب اسلامی و یا هشت سال دفاع مقدس را به چشم ندیده و یا در دوران کودکی بودند، تاکید کرد: نیروهای مسلح در دوران جنگ تحمیلی پیشتاز بودند، البته هفته دفاع مقدس مخصوص نیروهای مسلح نیست و باید توسط همه مردم جشن گرفته شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس، قشرهای مختلف ملت ایران با کمترین تجهیزات نظامی، توانستند در مقابل رژیم بعثعراق که تمام دنیای کفر از او حمایت می‌کرد به مقاومت بپردازند ادامه داد: ذره‌ای از خاک ایران در این دوران واگذار نشد وهشت سال دفاع مقدس؛ عامل ثُبات انقلاب اسلامی ایران شد.

وی با اظهار اینکه در ۳۵ سال گذشته، دو رخداد بزرگ برای ملت ایران حادثشد که اولین آن پیروزی انقلاب اسلامی و دومین آن هشت سال دفاع مقدس بود تصریح کرد: به مدد فداکاری مردان و زنان غیور ایران در سال‌های جنگ تحمیلی، هم اکنون ایران به امن‌ترین کشور در جهان تبدیل شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز