خبرگزاری کار ایران

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان تاکید کرد:

اصلی‌ترین حرکت شورای امربه معروف و نهی ازمنکر، پیشگیری از جرم است

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۷۱۷

درحال حاضر درشهر اصفهان، نگاه به زندانی و خانواده او تغییر یافته و با کمک و حضور خیرین و تلاش‌های کارکنان در این عرصه، گام‌های موثری برداشته شده است.

مدیرکل زندان‌های استان در شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اصفهان عنوان کرد: اصلی‌ترین گام شورا در پیشگیری از وقوع جرم لحاظ شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مدیرکل زندان‌های استان اصفهان در نشست شورای امربه معروف و نهی ازمنکر شهرستان اصفهان که به میزبانی اداره کل زندان‌های استان برگزار شد، شاخص‌ترین و اصلی‌ترین حرکت این شورا را پیشگیری از جرم و ورود افراد به زندان‌ها خواستار شد و تاکید کرد با برنامه‌های محله محوری و ادارات و ارگان‌ها بر دستگیری از نیازمندان و خانواده‌های زندانی اقدامات موثری انجام گیرد.

امیری، پس از بازدید نمایندگان دستگا‌ههای اجرایی شهرستان اصفهان از کارگاه‌های بنیاد تعاون و زندان مرکزی بر برنامه ریزی و تداوم فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در تمامی ادارات - محله‌ها و هرمکانی که ضرورت دارد به نحو شایسته انجام شود، تاکید کرد.

مدیر کل زندان‌های استان در ادامه با تبریک هفته دفاع مقدس یاد و خاطره و رشادت‌های رزمندگان اسلام را گرامی داشت و گفت: امروز هر تحول و حرکتی در نظام مقدس جمهوری اسلامی برداشته می‌شود به واسطه جانفشانی‌ها و رشادتهای رزمندگان اسلام و امام راحل(ره) بوده که پس از آن نیز با درایت رهبر فقید انقلاب چشمه جوشان آن زلال و جاری‌ست.

امیری اظهارداشت: امروز وظیفه همه آحاد جامعه و مخصوصاٌ ما کارکنان دستگاه‌های دولتی و اجرایی است که با بهره گیری از وصایای شهیدان و امام راحل(ره) و فرامین رهبر انقلاب در راستای انجام فریضه امربه معروف ونهی ازمنکر به عنوان یک وظیفه شرعی و انسانی گام برداریم.

مدیر کل زندان‌های استان در بخش دیگری از سخنانش به اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته در راستای خدمات زندانبانی اشاره کرد و تصریح کرد: امروز در شهر اصفهان، نگاه به زندانی و خانواده او تغییر یافته و با کمک و حضور خیرین و تلاش‌های کارکنان دراین عرصه گام‌های موثری برداشته شده است.

وی اظهار داشت: با حضور دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی استان، برنامه‌های مدون مختلفی برای خانواده‌ها و زندانیان در نظر گرفته شود.

در پایان این نشست نیز اعضاء حاضر در جلسه به ارائه پیشنهادات و نظرات خود پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز