خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان:

نظارت دیوان محاسبات بر فعالیت مدیران باعثرشد و توسعه استان می شود.

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۷۵۸

دیوان محاسبات با نظارت بر اجرای قوانین، ‌ نقش مهمی در جلوگیری از انحرافات احتمالی ایفا می کند.

استاندار اصفهان در دیدار با حمید تیموری، معاون حقوقی، تفریغ بودجه و امور مجلس دیوان محاسبات کشور، اظهار داشت: دیوان محاسبات با نظارت بر اجرای قوانین، ‌ نقش مهمی در جلوگیری از انحرافات احتمالی ایفا می کند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، رسول زرگرپور دیوان محاسبات را نعمت بزرگی برای مدیران دانست و گفت: به دلیل مشکلات و مسائل کاری و درگیر بودن مدیران، ‌دیوان محاسبات مدیران را در عدم انحراف از قوانین یاری می کند.

وی نظارت بر مصرف درست بودجه را از دیگر فعالیت های دیوان محاسبات برشمرد و اذعان داشت: خوشبختانه دیوان محاسبات بر روی ریل اصلی خود قرار گرفته است.

استاندار اصفهان تصریح کرد: با اتخاذ سیاست های جدید، ‌بستر لازم برای سلامت و صحت فعالیت مالی دستگاه های اجرایی فراهم شده است.

وی با بیان اینکه استان اصفهان در دو دهه گذشته از کاروان توسعه و پیشرفت جا مانده است، تأکید کرد: همه مدیران باید دست به دست هم داده و استان را به شأن و جایگاه واقعی خود برسانند.

زرگرپور خاطر نشان کرد: استان اصفهان سالیانه ۴هزار میلیارد تومان به خزانه واریز می‌کند و ۱۱ استان را پوشش می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه استان اصفهان دارای ظرفیت های بیشماری است و پیشرفت آن و رسیدن به جایگاه تراز اولی دور از انتظار نیست، ‌ خاطر نشان کرد: با تبدیل امکانات بالقوه به بالفعل این مهم تحقق خواهد یافت.

زرگرپور ادامه داد: آماده سازی بستر فعالیت مدیران در فضایی سالم توسط دیوان محاسبات، برای استان رشد و توسعه به ارمغان خواهد آورد.

در این دیدار معاون حقوقی، مجلس و تفریغ بودجه دیوان محاسبات کشور نیز با تأکید بر آموزش مدیران دستگاه های اجرایی و همچنین تعامل دوسویه بین دیوان و دستگاه های اجرایی، ‌تصریح کرد: سیاست های پیشگیرانه باید تداوم داشته و ارتقا پیدا کند.

مهدی دهرویه مدیر کل سابق دیوان محاسبات استان اصفهان نیز نگاه ارزشمند استاندار اصفهان به امور دیوان محاسبات را ستودنی دانست و افزود: آرامش استان در یکسال گذشته و اتحاد و همدلی ایجاد شده، ‌ حاصل تلاش استاندار است.

شایان ذکر است در این نشست مراد قنبری که با حکم رئیس کل دیوان محاسبات کشور، به سمت مدیرکل دیوان محاسبات استان اصفهان منصوب شد و همچنین مهدی دهرویه مدیر کل سابق دیوان محاسبات استان اصفهان که اخیرا به عنوان حسابرس کل هیأت سیزدهم حسابرسی(مسکن و شهرسازی) منصوب شده است، نیز حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز