خبرگزاری کار ایران

توسط اوباش مست اصفهان؛

حجت الاسلام نظری بر اثر شدت ضربات، تحت عمل جراحی قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۸۳۷

ساعت ۱۷ بعدازظهر روز یکشنبه، ۲۳ شهر یور ماه در منطقه نبوی منش اصفهان یکی از طلاب آمر به معروف و نهی از منکر در تذکر به عده‌ای از اوباش مست با قمه مورد حمله و ضرب و شتم قرار گرفت و به شدت از ناحیه دست و پیشیانی مجروح شد.

حجت الاسلام رسول نظری، که طلبه حوزه علمیه اصفهان است، عصر روز یکشنبه، ۲۳ شهر یور ماه، با مشاهده رفتارهای خارج از عرف و حالت عادی عده‌ای که در خیابان مشغول عربده کشی بودند، این افراد را مورد تذکر قرار می‌دهد که متاسفانه این افراد با قمه به روحانی مسجد منطقه نبوی منش حمله کرده و وی را از ناحیه دست و پیشیانی مجروح می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، پسرعموی این آمر به معروف و نهی از منکر دراین باره اظهار داشت: حجه الاسلام نظری دیروز ساعت ۱۷ عصر به۴ نفر از اوباش منطقه نبوی منش اصفهان که با موتور در حالت مستی و عربده کشی بودند تذکر لسانی داده و این افراد نیز که در حال حرکت بودند با قمه به پیشانی وی ضربه محکمی را وارد می‌‌کنند و زمانی که طلبه آمر به معروف دستان خود را به نشانه اعتراض بالا می‌گیرد، این افراد با قمه به کف دستان وی می‌زنند که این اتفاق باعت پارگی رگ‌های عصبی و تاندوم دستان وی می‌شوند.

نظری در ادامه افزود: این ۴ نفر برگرفته از ۱۵ اوباش آن منطقه هستند که در حال حاضر یک نفر از آن‌ها در کلانتری جوی آباد در بازداشت به سر می‌برد.

وی ادامه داد: حجت الاسلام نظری ساعت ۱۰ صبح ۲۴ شهریور ماه در بیمارستان کاشانی اصفهان وارد اتاق عمل شد.

وی اظهار داشت: رسول نظری متاهل و داری دو فرزند است و ۳۵ سال نیز سن دارد. و هم اکنون از ناحیه صورت و دست به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

نزدیکان حجت الاسلام نظری، طلبه حوزه علمیه اصفهان ضربات وارد شده به دستان وی را شدید و احتمال قطع چهار انگشت وی را می‌دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز