خبرگزاری کار ایران

رئیس دفتر آموزش و کار آفرینی اداره ارشاد استان اصفهان:

چهارمین دوره آزمون جامع استانداردهای مهارتی کارودانش در اصفهان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۱۶۸

چهارمین دوره آزمون جامع استانداردهای مهارتی کارودانش در کلیه رشته‌های شاخه کارودانش به صورت تئوری و عملی و همزمان با سراسر کشور در شهرستان‌های اصفهان، آران و بیدگل، کاشان گلپایگان، مبارکه ونجف آباد برگزار شد.

رئیس دفتر آموزش، پژوهش و کار آفرینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از برگزاری چهارمین دوره آزمون جامع استانداردهای مهارتی کارودانش همزمان با سراسر کشور دراستان اصفهان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، پرویز طاهری گفت: این آزمون در کلیه رشته‌های شاخه کارودانش به صورت تئوری و عملی و همزمان با سراسر کشور در شهرستان‌های اصفهان، آران و بیدگل، کاشان گلپایگان، مبارکه ونجف آباد برگزار می شود.

وی ادامه داد: دوره عملی این آزمون روزهای پنج شنبه ۲۰ و جمعه ۲۱ و شنبه ۲۲ شهریورماه در استان اصفهان برگزارشد.

رئیس دفتر آموزش، پژوهش و کار آفرینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: آزمون تئوری چهارمین آزمون جامع استانداردهای مهارتی فرهنگی هنری صبح جمعه بیست و هشتم شهریورماه در اصفهان برگزار خواهد شد.

گفتنی است چهارمین دوره آزمون جامع استانداردهای مهارتی کارودانش در اصفهان به همت دفتر آموزش، پژوهش و کار آفرینی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز