خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان دررزمایش اقتدار ثامن الائمه:

آمادگی دفاع از نظام و توانایی مقابله با حوادثغیرمترقبه ازاهداف رزمایش ثامن الائمه(ع) است

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۲۸۶

رزمایش اقتدار ثامن الائمه با حضور ۸۷ گردان در اردوگاه قدس علویجه اصفهان به مدت دو روز و به منظور حفظ و انسجام نیرو‌ها و انجام رزمایش خاص گردان‌های مذکور و نمایش اقتدار گردان‌های بسیجی اجرا شد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در رزمایش اقتدار حضرت ثامن الائمه(ع) گفت: امروز، گردان‌های امام حسین(ع) و گردان امنیتی امام علی(ع) از سپاه استان اصفهان و گردان‌های بیت‌المقدس از نواحی استان در شعاع یک‌صد کیلومتری، پس از اجرای تمرینات تاکتیکی خود، در اجتماع پرشور رزمایش اقتدار حضرت ثامن الائمه(ع) حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، غلامرضا سلیمانی در رزمایش حضرت ثامن الائمه(ع) که با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، استاندار اصفهان و جمعی از مسئولان استان برگزارشد، گفت: این رزمایش با حضور ۸۷ گردان در اردوگاه قدس علویجه اصفهان به مدت دو روز(جمعه و شنبه، ۷ و ۸ شهریورماه) به منظور حفظ و انسجام نیرو‌ها و انجام رزمایش خاص گردان‌های مذکور و نمایش اقتدار گردان‌های بسیجی اجرا شد.

وی با بیان اینکه این رزمایش از ۷ شهریور ماه با فراخوان نیرو‌ها آغاز شده و ۸ شهر یور ماه با حضور نیرو‌ها به پایان رسید، ادامه داد: حفظ و انسجام و‌ به‌کارگیری گردان‌های بیت المقدس، امام حسین(ع) و امام علی(ع)، ایجاد توانایی و آمادگی لازم برای دفاع از انقلاب و نظام، کسب آمادگی لازم برای مقابله با حوادثغیرمترقبه از جمله اهداف رزمایش ثامن الائمه است.

سلیمانی تصریح کرد: در این رزمایش پرواز پهپاد ایرانی به منظور مقابله با تهدیدات پهپادهای اسرائیلی و نمایش اقتدار ایران در بحثپهپاد و هواپیمای بدون سرنشین و قدرت بازدارندگی نیز از دیگر برنامه‌های این رزمایش بود.

وی با بیان اینکه گردان‌های مستقر در این میدان پس از نمایش اقتدار خود در رزمایش، به ادامه تمرینات خود در شهرستان‌ها خواهند پرداخت، اظهار داشت: بسیج مبتنی بر مکتب دفاعی شکل گرفته است ویکی از ویژگی‌های برجسته بسیج، حضور مردمی است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان اظهار داشت: استان اصفهان در دوران دفاع مقدس، از خلق‌کنندگان بارز این مکتب دفاعی بود و ۲۳ هزار و ۵۰۰ شهید به خون خفته را تقدیم انقلاب کرد؛ امروز نیز بسیج اصفهان، دارای یک سازماندهی بسیار منظم است و این آمادگی در همهٔ پیکره بسیج به چشم می‌خورد.

وی تاکید کرد: بسیجیان حاضر در رزمایش به نمایندگی از همه مردم برای تجدید میثاق با امام راحل(ره) و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) حضور یافته‌اند.

در این رزمایش پرچم حرم مطهر علی بن موسی الرضا(ع) همزمان با دهه کرامت و میلاد آن حضرت نیز به صورت نمادین در میدان رزم به اهتزاز در آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز